Bf mars 2015
Hitta detta nu:
Hur mycket behöver vi?
Behovet av vitamin A varierar med bland annat ålder och kön. Rekommendationen per dag är:
700 mikrogram för kvinnor
900 mikrogram för män
800 mikrogram för gravida
1200 mikrogram för ammande
Hitta detta nu:
Behovet av vitamin A varierar med bland annat ålder och kön. Rekommendationen per dag är:
Vilka tabletter? Ska fråga min BM på onsdag och fråga då om vitaminer.
Bara trist då jag precis öppnat den och bara ätit en tablett. Men vad är det egentligen och priset när det handlar om ens barn och man vill att barnet ska må så bra som möjligt.
Hej tjejer! Vill oxå ansluta mig till eran grupp. BF 3 mars, 28 år från Sthlm. Andra barnet. Min dotter är tio månader och kom redan vecka 33 med urakut kejsarsnitt
Vill också vara med i fb gruppen. Har ni skapat den än? :)
Jag slänger mig in här och berättar att idag är jag riktigt lycklig, tog en test och den visa plus :)
Överlycklig men att det gick så fort kunde jag inte ana, vid lunch skall vi ut med båt och bara umgås och då kanske jag ska nämna nåt men hur berättar man för killen?
Kom med tips - hur berätta ni?
Håller på att skapa en blogg om min graviditet som den lilla ockupanten i magen kan få läsa om många många år nåra fler som bloggar?
Såg det efterfrågades om en fb-gr och jag vill vara med men få förbli lite anonym tills vi berättat för alla
Vart bor alla?
Hej! Hoppar gärna in här jag med
plussade i fredags efter att ha haft ett mf förra månaden, det känns helt underbart att vara gravid!