Bf mars 2015
Bor i Kristinehamn :)
Inte jätte långt ifrån Örebro
Bor i Kristinehamn :)
Inte jätte långt ifrån Örebro
Skulle naturligtvis vara en :(
Hej! Jag hoppar gärna in här om det är ok? :) Plussade idag på BIM-5 och beräknat BF är 20 mars. Andra barnet, har en dotter som är 2 år :)
Grattis till alla plus =)
Jag plussa förra onsdagen så är i v.6 (5+2).
Jag ringde BM i tisdags och fick tid för hälsosamtal på fredag.
Äter folsyra sedan jag sluta med piller.
quote=73605342][quote-nick]carro90 skrev 2014-07-12 16:21:39 följande:[/quote-nick]
Nu va det färdigtestat, o det känns riktigt bra o se +3!! :)
[/quote]
Grattis =)
I Örebro får man göra KUB test om man vill:)
Man gör kub test tidigast vecka 11 och jag kommer va i 10+0 så jag hoppas det går annars får man göra igen. Har lång menscykel och dom går ju efter sista mensen ändå. Så vi får se:)
Va kul att se att de är fler som precis fått det underbara plusset. Försökte skriva in mig i listan men vet inte om de inte fungerar från telefonen? Jag testade mig i fredags o är beräknad 7 mars :), andra barnet, 26år i Sörmland. Är så lycklig men nervös. Har berättat för våra föräldrar men väntar lite till resten får veta :)
Plussade 2/7 på BIM-2
Jag hade lite känningar den helgen med lite illamående men det har gått över.
Nu har jag lite känningar i bröstvårtorna inget mer =(
Haft en känsla i brösten 2 ggr att de är varma och små tunga.
Är lite orolig och nervös att det ska vara något då man inte känner något men ska väl vara glad så länge man slipper symtom men funderar ju ändå.
Tog 2 vanliga gravtest som visa + sen 2 cb digitaltest som visa gravid 2-3
Jag känner inte heller nått speciellt. Fått gå upp o kissa tidigt innan kl ringt och lite illamående på morgonen. Annars ingenting.
Å jag är toknojjig ned tanke på mina tre tidiga mf tidigare...
Ja jag tror nog att det är ganska vanligt ändå att inte känna nått såhär tidigt.
Många är ju gravida i många veckor innan dom får reda på det och har inte känt nått