• Anonym (Fantasikuk)

Hur använder man sin kuk mest effektivt?

Jag har en rätt normal storlek på min kuk på ca 16x14 cm. Den är däremot rätt grov och bra formad, har jag både fått höra och kan själv konstatera. Den har en form där den till övre hälften är tjockare med tjockt ollon än vad botten av skaftet är. På detta vis känns det som man får en härlig fyllnad när kuken glider in och ut.

Jag har också både fått höra och kan själv dra den slutsatsen att jag är ganska duktig i sängen. Däremot tenderar min kuk ibland att vara i 80 % stånd, vilket innebär att den kanske sjunker till 14x13 cm.

Då har jag några frågor till er tjejer. Den första är, längden spelar minst roll som jag förstår? Vad är då det viktiga i knullandet för att använda sin storlek mest optimalt? Jag tycker mig hitta en bra och kontrollerad rytm, alltså även om det inte är sjukt långa "juck" eftersom kucken "bara" är 14-16 cm lång så håller jag den i konstant in och ut rörelse samt att jag har bra rytm så den aldrig åker ut.

Detta är framförallt viktigt i positioner typ när man ligger på sidan och hennes rumpa är emot en, där det är svårt att använda hela längden p.g.a. positionen.

Äh, nog med bakgrund, hur tycker ni tjejer att man använder sin längd mest effektivt?

Hur viktigt är längden på kuken så länge man kan göra en bra ut och in rörelse?

• Svar på tråden Hur använder man sin kuk mest effektivt?
  • Anonym (Mjukna aldrig)

99% av alla killar kan inte hantera sin kuk du kommer nog aldrig bli mer än medelmåtta även om du tror annat mvh en som testat över 200 killar

• Smecker
    Anonym (Oskuld) skrev 2014-06-22 19:05:59 följande:
    Jag som aldrig haft sex än skulle gärna ha svar på TS fråga. Vad uppskattas mest? snabba rörelser? Långsamma rörelser? Erkänner att jag är helt lost här.

Svarar med en motfråga: Hur gör man hål i en vägg?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (.)

Vad som uppskattas mest har inte med kuken att göra. 75% av tjejerna kan inte få vaginalorgasm. Det som avgör om du är en bra älskare eller inte är till stor del hur bra du är på klitorisstimulans före och under samlaget.

• Anonym (Oskuld)
    Smecker skrev 2014-06-22 19:27:11 följande:
    Svarar med en motfråga: Hur gör man hål i en vägg?

Av det lilla jag begriper har tjejer känslor men inte väggar.
  • Monte

Jag tycker sådant här är lite missvisande, iallafall om man försöker uppfostra män att lära sig knulla ordentligt, eller om oskulden där antecknar.
    Det är väl helt värdelöst med en karl som inte kan knulla utan instruktioner, som inte besitter någon grundläggande lyhördhet eller klarar av att ta till sig att inte alla kvinnor tycker om samma saker. Det går alltså inte att sammanställa en manual i kukjuck, det går heller inte att avskriva kukjuckandet helt för att få kvinnor kommer av själva juckeriet. Allt sex handlar väl inte om sju sekunders orgasm.

Anonym (.) skrev 2014-06-22 19:37:00 följande:
    Vad som uppskattas mest har inte med kuken att göra. 75% av tjejerna kan inte få vaginalorgasm. Det som avgör om du är en bra älskare eller inte är till stor del hur bra du är på klitorisstimulans före och under samlaget.
  • Smecker
    Anonym (Oskuld) skrev 2014-06-22 19:44:20 följande:

Så går det när man försöker få folk att tänka själva. Jahaja.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (midsommarstång)

Sakta, försöka få den riktad mer mot framväggen än bara rakt in. Tyvärr är hårdheten viktigare än storleken för mej. Men tydligen är tjejerna nöjda så då gör du väl rätt. Egentligen spelar det ingen roll om 100 kvinnor på fl skriver "sakta" eller "djupt" om tjejen du ligger med gillar snabbt men får ont av för djupt. Så lyhördhet är allra viktigast.

• Anonym (celineswaltz)

Ta reda på vad din tjej gillar som bäst. Om det inte märks tydligt så fråga. Prata om vad ni gillar. Med fördel innan och efter själva akten. Fast lite kan man ju säga undertiden också

Lite som jag tycker i alla fall : Variera mer i tempo från början...lite långsamt och snabbare blandat. Sedan mera jämnt och snabbare tempo.

Gör gärna små justeringar i lite olika vinklar.

Hämta gärna inspiration från kamasutra. Där beskrivs vilka ställningar som kommer åt olika punkter....men som tidigare inlägg sagt så är lyhördhet viktigt

• Anonym (celineswaltz)
    Monte skrev 2014-06-22 17:54:07 följande:

Jag...kommer aldrig upphöra att förvånas över en del mäns överskattning av sina kukar. "Hur använder man sin kuk mest effektivt" "hur göra en bra IN OCH UT rörelse"

Är det jättekomplicerat att använda kuk?

Jag tycker bara att det är positivt att ts vill ta emot tips och lära . Varför förlöjligar du honom för det ?!
  • CarinaL26
    Anonym (Oskuld) skrev 2014-06-22 19:44:20 följande:

En bra början att inse vad många män inte inser trots stor sexuell "erfarenhet".
Svar på tråden Hur använder man sin kuk mest effektivt?