Hur använder man sin kuk mest effektivt?
Jag har en rätt normal storlek på min kuk på ca 16x14 cm. Den är däremot rätt grov och bra formad, har jag både fått höra och kan själv konstatera. Den har en form där den till övre hälften är tjockare med tjockt ollon än vad botten av skaftet är. På detta vis känns det som man får en härlig fyllnad när kuken glider in och ut.
Jag har också både fått höra och kan själv dra den slutsatsen att jag är ganska duktig i sängen. Däremot tenderar min kuk ibland att vara i 80 % stånd, vilket innebär att den kanske sjunker till 14x13 cm.
Då har jag några frågor till er tjejer. Den första är, längden spelar minst roll som jag förstår? Vad är då det viktiga i knullandet för att använda sin storlek mest optimalt? Jag tycker mig hitta en bra och kontrollerad rytm, alltså även om det inte är sjukt långa "juck" eftersom kucken "bara" är 14-16 cm lång så håller jag den i konstant in och ut rörelse samt att jag har bra rytm så den aldrig åker ut.
Detta är framförallt viktigt i positioner typ när man ligger på sidan och hennes rumpa är emot en, där det är svårt att använda hela längden p.g.a. positionen.
Äh, nog med bakgrund, hur tycker ni tjejer att man använder sin längd mest effektivt?
Hur viktigt är längden på kuken så länge man kan göra en bra ut och in rörelse?