Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Grannen stjäl "vår" uteplats

Fjärilslarv skrev 2014-06-21 14:22:34 följande:

Oj vad jobbigt förstår er frustration, men tyvärr så är det ju som värden säger. Hela loftgången är allas, och alla har rätt att vara överallt på den.

Anser du att man får lov att använda andras grejor också, bara för att de står i den gemensamma loftgången?
  • Anonym (A)
    Fjärilslarv skrev 2014-06-21 14:43:14 följande:
    Kan inte se att jag har skrivit att detta skulle vara ok kan du? I en loftgång så tar man fram sina möbler när man ska använda dem och tar sedan bort dem, just för att loftgånge är allas.
    Skrev jag att du skrev det? Jag ställde en fråga, du vet med frågetecken bakom.

Ja, jag anser att ens grannar ska kunna respektera ens saker fast de står i en loftgång.
  • Anonym (A)
    Drottningen70 skrev 2014-06-21 14:33:34 följande:

Jag förstår frustrationen, men omman lämnar sina saker på allmän plats får man nog räkna med att "folk" använder dom också..
    Vilken konstig inställning. En loftgång är väl ingen allmän plats, den är ju bara till för de som bor är. Inte använder man sina grannars saker.
  • Anonym (A)
    Anonym (Re Tard) skrev 2014-06-21 18:00:09 följande:
    Va korkat. Andras grejer är andras. Loftgången är ingens. Fatta skillnaden.
    Jag fattar skillnaden, men vissa här gör inte det, utan tycker att TS ska ta bort sina möbler.
Svar på tråden Grannen stjäl "vår" uteplats