• Äldre 23 Jun 00:37
    1475 visningar
    1 svar
    1
    1475

    Hjälp mig!

    Hej! Visste verkligen inte vilken kategori jag skulle lägga detta i.... 

    Det här kommer nog låta väldigt konstigt... Men jag hoppas någon där ute kan förstå mig. 
    Jag är 17 år och jag vet inte vad det är med mig. Jag vill ha någon som jag kan få närhet av, någon jag bara kan lägga mig mot och känna mig trygg. När jag är själv i mitt rum kan jag ibland fantisera om att min kudde är en person som jag lägger mitt huvud mot och då känner jag mig lite trygg. 
    Jag vill ha någon som är som en mamma, en kvinna som ger mig närhet. Jag känner mig som ett litet barn.. ibland önskar jag att jag va det. 
    Någon som vet vad det är för fel på mig? Och finns det någon där ute som skulle kunna tänka sig ge mig närhet?....  

  • Svar på tråden Hjälp mig!
  • Äldre 23 Jun 01:05
    #1

    Något fel kan jag inte läsa att det skulle vara.
    För mig låter det mer som att du behöver närhet och trygghet helt enkelt. Att du behöver en modergestalt.

    Jag har själv att om jag känner mig ensam mm så är det kudden som kramas, skedde faktiskt jätteofta när jag var i din ålder. det var helt enkelt för mycket som hände och jag hade att tänka över. (sen att min mamma var urusel spelade nog in en hel del)

    Vad jag vet är det rätt så normalt.

Svar på tråden Hjälp mig!