Tjejer!!! Gillar ni att visa upp er nakna bröst offentligt?
Gillar ni det?
Gör ni det här på forumet?
Offentligt som på stranden?
Gillar ni det inte, har ni gjort det av misstag?
Gillar ni det?
Gör ni det här på forumet?
Offentligt som på stranden?
Gillar ni det inte, har ni gjort det av misstag?
Nej på allt där
Neeej!
Nej, nej, nej och nej.
Nej på samtliga frågor. Däremot har jag inga större problem med nakenhet och skulle inte vara särskilt obekväm med att vara på en nudiststrand. Visa tuttarna har jag säkert gjort lite vid något amningstillfälle men inte mer än en sekund. Jag har inget behov att visa mina bröst för att få andras bekräftelse eller godkännande.
Nej jag har inte visat upp mina bröst offentligt och är inte sugen på det heller. Vill liksom inte möta de män som ev skulle se mig.
Jag har inget behov att få brösten bekräftade.
Däremot har jag visat upp dem här. Det har känts spännande, men jag känner att begränsningen i bilderna är för stor.
Gillar mer att fota mig typ helnaken under en vinterkappa, eller brösten under arbetskläder, eller visa att jag är naken under klänning. Att ansiktet är med gör också bilden bättre, så det blir mer sådana privata bilder jag tar nu.
Här vill jag dock inte bli igenkänd av släktingar, familj och arbetskamrater så det här med kläder är ett problem. Det är f.ö inte ens accepterat här på FL att vilja visa upp sig. Är trött på moraltanter och långa pekpinnar.
Är det mer moraltantigt att inte tycka om en sak, än att tycka om det? Är det mindre moraltantigt att trivas med att gå barfota, än att föredra att ha skor på sig?
Bra talat. Finns många moraltanter här samt folk som enbart sprider negativa kommentarer i alla trådar. Det är inte klädsamt, men jag tror dem har väldigt tråkig liv och är bittra - så det är egentligen synd om dem.
Låt folk göra vad de vill. Så länge det inte gör någon annan illa. Vi tycker alla om olika saker. Hoppas en dag att den svenska jantelagen försvinner för alltid - allting måste inte vara exakt lika, exakt rättvist. Låt oss njuta, leva och göra som vi vill, då blir alla så mycket gladare.
Är det mer moraltantigt att inte tycka om en sak, än att tycka om det? Är det mindre moraltantigt att trivas med att gå barfota, än att föredra att ha skor på sig?