• Nisse2k

Provade analt och blev frälst

Inte så mycket till fråga utan mer en berättelse som kanske kan hjälpa andra i samma situation

Min flickvän och jag hade länge pratat om att prova analsex. Hon hade provat det tidigare och fått riktigt ont och blödningar på grund av en brutal kille. Men hon tyckte inte hon kunde neka mig att prova om jag ville. Själv har jag väl aldrig egentligen tyckt det varit något att stå efter men vi kom fram till att prova en dag.

En dag blev det så att vi provade lite slarvigt utan extra glidmedel och utan egentliga förberedelser. Jag tyckte inte det var skönt och inte hon heller, även om det inte gjorde ont den här gången. Vi kom fram till att det inte var något för oss och att vi var nöjda utan det i vårt förhållande.

För några veckor sedan så var vi riktigt på gång och jag frågade om vi inte kunde prova igen, fast med glidmedel och mer förberedelser. Efter lite funderande gick hon med på att prova igen.

Jävlar så bra det blev. Hon fick sitt livs starkaste orgasmer och skrek rakt ut av njutning. Även för mig var det otroligt skönt, särskilt under hennes orgasmer när det krampade riktigt skönt.

Nu kör vi analsex varje chans vi får. Inte så lämpligt dag före arbete eftersom hon säger hon blir lite "fisig" dagen efter, men på helgerna så är det bara analsex som gäller. Nu är det hon som bönar och ber om att vi ska byta hål under det vanliga sexet. Själv tycker jag väl att det vanliga hålet fortfarande är bäst, men variation är ju alltid trevligt.

Det jag vill säga är väl mest att analsex är som vanligt sex. Det blir bättre ju mer man har det och ju mer man lär sig. Och framförallt prata med varandra under tiden. Det kan bli något helt extra. Vi båda fick verkligen något att krydda sexlivet med.

• Svar på tråden Provade analt och blev frälst
  • Anonym (??)

Stackars tjej!

Hon kände att hon inte kunde neka dig analsex för att du verkligen ville????

• FrökenLöken
    Anonym (??) skrev 2014-06-25 11:40:31 följande:
    Stackars tjej!

People be crazy.
  • Nisse2k
    Anonym (??) skrev 2014-06-25 11:40:31 följande:

Stackars tjej!

Snacka om att läsa fel.  Hon var den som tog upp ämnet och som erbjöd om jag ville prova. Jag svarade att jag inte var säker, men om hon kände för det någon gång så skulle hon säga till. Därefter tog det nästan ett år innan vi provade första gången på hennes initiativ.
  • Anonym (anonym)

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt hur fixerade en massa människor verkar vara vid analsex nuförtiden för 30-40 år sedan hade vi också analsex trots att vi aldrig sett en massa porr eller att det var en massa prat om analsex någonstans. Är liksom ingen stor sak med analsex eller andra sexuella lekar, en del experimenterar mycket en del inte, numera verkar det som det mer är ett krav att alla måste prova allt, synd om människor.

• Anonym (nyfiken)

Är lite nyfiken på detta, kan du inte berätta lite mer om hur ni förberedde er och hur hon fick orgasm? Bara penetraton eller något mer? :)

• Nisse2k
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-06-25 12:13:00 följande:

Är lite nyfiken på detta, kan du inte berätta lite mer om hur ni förberedde er och hur hon fick orgasm? Bara penetraton eller något mer? :)

Förberedelserna var bara vanligt sex först och sedan massa glidmedel och försiktigt inträngande. Inget pet med fingrarna eller något sådant.

De första orgasmerna fick hon genom att jag petade henne på fittan samtidigt. Sen bad hon mig sluta med det för att se om hon kunde komma genom bara penetrationen, vilket efter ett tag gav henne den enligt henne starkaste och intensivaste orgasmen någonsin.

Själv är jag mest förvånad över att det kunde bli så bra, då de första gångerna analsex kom på tal så var jag jättenegativ och var helt inställd på att inte ens vilja prova. Men sen hon fört ämnet på tal några gånger till och sen frågat mig rakt ut om jag ville prova, då hon ju hade provat tidigare men inte gillat det, men kunde tänka sig att prova igen med mig. Hon ville inte neka mig den upplevelsen, som hon sa själv. Jag är bara glad att jag till sist ville prova.
  • Anders 386
    Anonym (anonym) skrev 2014-06-25 12:10:28 följande:

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt hur fixerade en massa människor verkar vara vid analsex nuförtiden för 30-40 år sedan hade vi också analsex trots att vi aldrig sett en massa porr eller att det var en massa prat om analsex någonstans. Är liksom ingen stor sak med analsex eller andra sexuella lekar, en del experimenterar mycket en del inte, numera verkar det som det mer är ett krav att alla måste prova allt, synd om människor.

När man läser på FL får jag inte det intrycket. Jag tror det är tvärtom, idag vågar dom som inte vill ha analsex stå på sig. Samtidigt som dom som vill testa inte behöver bekymra sig om det är "normalt" eller inte. 
    Vi testade också för ca 35 år sedan, men det blev (tyvärr) ingen fortsättning eftersom min fru inte gillade det. Skillnaden idag mot förr är väl att Internet finns så man kan utbilda sig på FL.Skrattande
  • Iren71

Kan det vara så att om man är trygg/ inte helt trygg i den relationen som man provar analsex med kan ge olika resultat? Har enstaka tillfällen med min sambo tyckte det vart urskönt o gett underbar orgasm när han trängt in mkt väl insmord i mig. När han sen andvänd fingrar gav det en annan känsla. Samma sak nu när ni KK smeker mig analt med sitt finger. Så uppskattar jag det inte alls eftersom vad jag tror är att jag inte är 100% trygg o avslappnad med honom mest för att bli påkommen och vårt umgänge alltid sker i smyg och under tidsbegränsning.

• Anonym (Killen 33 år)
    Nisse2k skrev 2014-06-25 09:32:05 följande:
    Inte så mycket till fråga utan mer en berättelse som kanske kan hjälpa andra i samma situation

Min flickvän och jag hade länge pratat om att prova analsex. Hon hade provat det tidigare och fått riktigt ont och blödningar på grund av en brutal kille. Men hon tyckte inte hon kunde neka mig att prova om jag ville. Själv har jag väl aldrig egentligen tyckt det varit något att stå efter men vi kom fram till att prova en dag.

En dag blev det så att vi provade lite slarvigt utan extra glidmedel och utan egentliga förberedelser. Jag tyckte inte det var skönt och inte hon heller, även om det inte gjorde ont den här gången. Vi kom fram till att det inte var något för oss och att vi var nöjda utan det i vårt förhållande.

För några veckor sedan så var vi riktigt på gång och jag frågade om vi inte kunde prova igen, fast med glidmedel och mer förberedelser. Efter lite funderande gick hon med på att prova igen.

Jävlar så bra det blev. Hon fick sitt livs starkaste orgasmer och skrek rakt ut av njutning. Även för mig var det otroligt skönt, särskilt under hennes orgasmer när det krampade riktigt skönt.

Nu kör vi analsex varje chans vi får. Inte så lämpligt dag före arbete eftersom hon säger hon blir lite "fisig" dagen efter, men på helgerna så är det bara analsex som gäller. Nu är det hon som bönar och ber om att vi ska byta hål under det vanliga sexet. Själv tycker jag väl att det vanliga hålet fortfarande är bäst, men variation är ju alltid trevligt.

Det jag vill säga är väl mest att analsex är som vanligt sex. Det blir bättre ju mer man har det och ju mer man lär sig. Och framförallt prata med varandra under tiden. Det kan bli något helt extra. Vi båda fick verkligen något att krydda sexlivet med.

Härligt! Får man fråga hur gamla ni är?
  • JossanTheStar

Analsex är helt underbart! Visst blir man lite "fisig" men det får man ta. :)

Svar på tråden Provade analt och blev frälst