Provade analt och blev frälst
Inte så mycket till fråga utan mer en berättelse som kanske kan hjälpa andra i samma situation
Min flickvän och jag hade länge pratat om att prova analsex. Hon hade provat det tidigare och fått riktigt ont och blödningar på grund av en brutal kille. Men hon tyckte inte hon kunde neka mig att prova om jag ville. Själv har jag väl aldrig egentligen tyckt det varit något att stå efter men vi kom fram till att prova en dag.
En dag blev det så att vi provade lite slarvigt utan extra glidmedel och utan egentliga förberedelser. Jag tyckte inte det var skönt och inte hon heller, även om det inte gjorde ont den här gången. Vi kom fram till att det inte var något för oss och att vi var nöjda utan det i vårt förhållande.
För några veckor sedan så var vi riktigt på gång och jag frågade om vi inte kunde prova igen, fast med glidmedel och mer förberedelser. Efter lite funderande gick hon med på att prova igen.
Jävlar så bra det blev. Hon fick sitt livs starkaste orgasmer och skrek rakt ut av njutning. Även för mig var det otroligt skönt, särskilt under hennes orgasmer när det krampade riktigt skönt.
Nu kör vi analsex varje chans vi får. Inte så lämpligt dag före arbete eftersom hon säger hon blir lite "fisig" dagen efter, men på helgerna så är det bara analsex som gäller. Nu är det hon som bönar och ber om att vi ska byta hål under det vanliga sexet. Själv tycker jag väl att det vanliga hålet fortfarande är bäst, men variation är ju alltid trevligt.
Det jag vill säga är väl mest att analsex är som vanligt sex. Det blir bättre ju mer man har det och ju mer man lär sig. Och framförallt prata med varandra under tiden. Det kan bli något helt extra. Vi båda fick verkligen något att krydda sexlivet med.