• MissMandy

Blastocyst

Hej! Ny på sidan. Ska återföra en blastocyst om några timmar. Hur gick det för er i höstas? Detta blir min första blastocyst men har 7 misslyckade 2-3 dagars sen innan. Er eventuella lycka ger mig hopp!

• MissMandy

Nu är jag på ruvardag 7. Testdag 25/12 men plussade igår redan. Kunde inte hålla mig med all aktivitet i magen. Har som sagt 7 försök, färska och frysta, i bagaget och tycker verkligen att vår tur är kommen.

Vill så gärna ut och köpa babybjörn, barnvagn och allt sånt skoj. Men maken håller mig lugn. Jobbigt att kliniken är stängd över jul och nyår för jag vill så gärna på vul, NU!

• MissMandy

V9 (8+3)!!

hade aldrig vågat hoppas. På VUL förra veckan såg allt perfekt ut. Och BM sa att i och med det brukar kunna vara upp emot 90% chans att det går hela vägen. Till och med maken kände lycka för första gången sen vi startade nästan 5 år sedan. 1.5 försök kvar på kliniken där vi startade om och köpte tre försök till efter "landstingsförsöken".

Enstaka vänner vet och min mor är lyckligare än jag nånsin sett henne.

Ska på inskrivning imorgon hos MVC. Och då kommer nog allt kännas mer verkligt.

Nu mår jag illa(kräks ej), ont som bara den i brösten, inte sugen på något att äta, dricka, eller ens att göra. Skittrist att jobba, trött hela tiden dock ok med humörsvängningar till skillnad från PMS. Längtar verkligen tills allt detta går över. Har förstått att det går över närmare andra trimestern. Stämmer det?

Svar på tråden Blastocyst