Kär i en berömd person.(Lång text)
Jag är en vanlig 21 årig kille med underbar flickvän och mycket bra vänner. Bra jobb och nöjd med mitt liv. Har gjort en lista på 100 saker som jag ska göra innan jag dör, har bockat av 30 saker redan.
Jag har aldrig haft idoler eller förebilder förutom en person. För två år sedan så såg jag denna tjej i verkligheten på fjällgatans kaffestuga, hon bar solglasögon och en kort klänning så kunde bara låta mina ögon vila på denna skönheten. då visste jag inte att det var hon men efter att hon beställt sitt kaffe och glass så sätter hon sig vid ett bord längre bort. Jag försökte kolla åt andra hållet men mina ögon ville bara vila på henne,otroligt vacker.
Hon la märke till det vid ett tillfälle och gav mig ett leende.
Efter tjugo minuter kanske så går mina kompisar så jag säger till de att jag ska gå och prata lite med henne, hon sitter och läser veckorevyn och jag presenterar mig med mitt namn och sträcker fram min hand. Jag säger att jag har suttit en bit bort och blivit lite nyfiken på henne, säger att hon passar jätte bra i uppsatt hår och att klänningen är jätte fin på henne. Hon skrattar och tackar för de fina orden. Jag frågar om jag får sätta mig ner en stund och hon kollade på sin klocka och sa att hon ska träffa sin stylist om en timme men att jag verkade vara trevlig så vi satt kanske tjugo min.
Vid det här laget så visste jag naturligtvis vem hon var, men när hon tog av sig solglasögonen och kollade in i mina ögon, just då vid det ögonblicket sa det poff eller något liknande. mitt hjärta ökade snabbt i puls och för ett ögonblick stannade tiden och jag ville bara sitta och titta in i hennes vackra ögon.
jag borde ha blivit nervös när jag satt mitt emot min förebild men hon var som vilken tjej som helst just då, försökte vara så trevlig som möjligt och charma henne.
Hon är en fantastisk trevlig tjej, hennes utseende talar sitt tydliga språk men att hon skulle vara så trevlig och ta 30 min av sitt liv för att prata med mig trodde jag inte.
Efter en tid säger hon att det var trevligt att prata men att hon var tvungen att gå vidare, jag frågar om hon har något för sig senare ikväll efter hon uppträtt, jag säger att min bror driver en bra restaurang i innestan och skulle vara trevligt att gå dit tillsammans med henne och bjuda henne.
Hon plockar ihop sina saker och sätter på sig solglasögonen och sen sträcker hon sig över och lägger sin hand på min och säger att "Det låter jätte trevligt och du är jätte snygg och charmig så jag är verkligen smickrad men jag har pojkvän så tyvärr Jesper" Så fick jag en kram och en puss på kinden innan hon gick.
Vet att jag ser bra ut och har alltid haft lätt att få tjejer men att hon sa att jag var snygg gjorde att jag blev sjukt glad.
Fick ta en bild på oss iallafall som jag kollar på ofta, tänker på henne fortfarande då och då fast det är två år sedan, googlar hennes namn nästan varje dag och när jag är trött eller deppig så lyssnar jag på hennes låtar så blir jag glad. Jag är kär!
Min högsta dröm är att ligga med henne. En sak på min lista på saker jag ska göra innan jag dör är att ligga med henne så för att hela listan ska kunna uppfyllas så måste jag få henne.:)
På vilket eller vilka sätt tar man kontakt med en berömd person?
Jag var 19 när vi träffades så jag tror mina chanser är större nu, sen tror jag att hon kommer ihåg mig också så det är en fördel.
Jag är seriös och hoppas på få seriösa svar!
Är tacksam om jag kan få lite hjälp och råd på vägen! :)
kram /Jesper