Mår spykiskt dåligt
Hej, jag vet inte ifall denna tråd är på rätt plats, det är min första. Jag är en kille på 16 (snart 17) och har haft lite problem i skolan. För ett tag sedan så fick jag en panik attack, och läraren hjälpte mig igenom det. Hon ville att jag skulle berätta för mina föräldrar och så, så att jag kunde få hjälp. Jag berättade det och min mamma sa att hon kunde hjälpa mig. Ett par veckor senare (nutid) så har hon glömt bort allt som jag pratade med henne om och låtsas som att inget har hänt. Min bror jävlas med mig varje dag. Jag försöker då prata med min mamma och säger att hon får ta han ett tag. Hon säger att hon ska göra det men sedan skiter i det. Så jag hatar att bo hos min mamma. Min pappa däremot är snäll och han förstår mig samt att han lyssnar på mig. Men han har gift om sig med världens satmara. Ett exempel är att jag bad henne berätta en sak för min pappa, och hon sa att hon skulle göra det. Sen när han ringer upp så frågar jag om hon berättade om det, men han har inte fått veta något. Jag blir galen och vill bara dra härifrån. Mår skitdåligt och vill inte gå till någon och prata men tog mod att skriva här. Jag ber om ursäkt om jag har formulerat mig konstigt eller så. Tack på förhand och tack för att ni har tagit er tid att läsa!