Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Min man drunknade

Beklagar stort. Läste de i tidningen här om dagen. finns inget som man kan säga som gör de lättare, men försök gå vidare för hans skull och barnet. De va som min pappa sa innan han somnade in ( de är inte jag som kommer får de jobbigast det är ni .. Kör på som vanligt med jobb och allt annat de blir lättare för er då. ) ja de va så han sa saknar honom djupt. Och kan inget annat än vara ledsen med er och kan bara tänka mig hur tufft du har det just nu.!

• Anonym (Ledsen)
    skpklm skrev 2014-06-26 16:24:27 följande:
    "Kör på som vanligt med jobb" -  uppmanar du Ts till det?   Ska man skjuta sorgearbetet framför sig,  menar du eller?
    De va så min pappa sa innan han dog.. De han menade är att han ville förstås att vi skulle gå vidare i livet. Ja och sen va vi mer eller mindre tvungna att jobba vid hans bort gång eftersom kor inte sköter sig själva.. Ja kan nog säga att de har varit skit tufft men de är inte bättre att vara ledig heller då hade jag ju bara suttit och gråtit ännu mer! .. Vi bearbetar sorg på olika sätt också så jag säger inte att hon måste jobba men att gå hemma och grubbla är aldrig bättre!..
Svar på tråden Min man drunknade