Följas åt sista tiden? BF juli.
Jag undrar om ni som har BF i juli vill följas åt sista tiden? Jag bara går och väntar på känningar. Har BF 4/7.
Jag undrar om ni som har BF i juli vill följas åt sista tiden? Jag bara går och väntar på känningar. Har BF 4/7.
Ja är inte långt kvar! Men vad gör man om det skulle sättas igång spontant innan, försöker de stoppa det eller blir det snitt då i stället? :)
Hoppar in här också, har bf 6/7, inga känningar över huvud taget. Vad gör ni för att fördriva dagarna?
Hoppar in här också, har bf 6/7, inga känningar över huvud taget. Vad gör ni för att fördriva dagarna?
Hej! Åh ja då kan det ju ske när som! Hur snabbt kom första? Vad spännande, har du långt till förlossningen utifall set blir väldigt snabbt?
Hej! Forsta, som kom i borjan av v38, tog ca 4-5 timmar. Hade forsta plotsliga forlossningsvarken hemma (som varade i en minut och derefter genast kom med 5-8 min intervall) kl 12 och baby var ute pa sjukhuset ca 16.30 - med full epidural (annars hade det nog kanske gatt snabbare, men angrar ingenting ). Lakaren tror att denna kommer snabbt och man blir ju lite nojig nar man har en 3-aring att fixa for.
Jag tyckte forsta gangen att det hela hande sa plotsligt, inte nagra forvarkar eller sa. Men sett i bakspegeln sa fanns det nog tecken som tilltagande mensvark dygnena innan, rikligare flytning och diarre. Nu har jag fatt veta att jag skall komma in vid "forsta tecken"... Det ar lite svart att tolka. Har haft mildare mensvark de senaste par dagar (inget akut, men allman lindrigare pms kansla), lite BH (inte regelbundet) och nu lite diarre, men det har jag haft on/off hela graviditeten. Och jag ar ju rastlos och kanner efter hela tiden....
Nu har min slempropp börjat lossna!!! :) hoppas det betyder att vi börjar närma oss! Läste att förlossningen oftast startar inom 1 vecka efter att slemproppen gått även om det säkert, som allt annat, är individuellt.
Min slempropp började också lossna för ett par dagar sedan, tror jag!? Sen har det inte hänt något mer sen dess. Men du har väl bf idag mmjansson???