• Forumvärd

    Har du sovit bra i natt

    Hur har du det med sömnen?
    Får du den sömn du behöver och hur har du sovit i natt?
    Rösta och berätta i tråden. Solig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sovit bra i natt
  • IsDimma

    När jag väl somnade så sov jag bra. Men somnade sent. Fast jag år ledig idag så jag behövde inte vakna så tidigt iofs.

  • La Lola

    Somnade vid 02.45 typ o vaknade vid 08.15. Sov ovanligt länge! .-D


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Eisa

    Sov som en stock mellan 23 och 9. Det behövdes. Har jobbat hårt i många dagar.

  • La Lola
    La Lola skrev 2014-06-27 09:08:18 följande:

    Somnade vid 02.45 typ o vaknade vid 08.15. Sov ovanligt länge! .-D


    O att jag är vaken så länge är högst frivilligt. hehe
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • lövet2

    Nej, jag sover aldrig bra numera. Har dragit på mig några sjukdomar som stör sömnen otroligt mycket, så jag lär nog aldrig mer kunna räkna med en god nattsömn.

  • Anonym (Ständigt trött)

    Jag har bara mar- och stressdrömmar, sömnapné och bettskena. Vaknar varje timme och måste upp & kissa då. Är lika trött när jag vaknar som jag var när jag gick och lade mig. Somnar ca 22.00 och vaknar 06.00.

  • Bling1975

    Jag har sovit bra men inte tillräckligt länge eftersom jag var uppe på tok försent igår. Inte helt nöjd när klockan ringde 06.30.

    Annars har sömnen blivit väldigt bra sedan jag fick barn för 2 år sedan. Dels sover jag bättre när vi samsover och dels så kan hon tvinga mig i säng genom att vakna till och vilja ha sällskap innan klockan blir två.

  • Liten ekorre

    Sen pappa begick självmord har jag väldigt svårt att somna. Det brukar ta 3-4 timmar för mig att somna från att jag lagt mig. När jag väl lyckats somna brukar det inte ta lång tid innan sonen vaknar och behöver sövas om. Och innan jag lyckas somna sen är det morgon och dags att gå upp.

    Jag fattar inte hur jag har lyckats klara mig (och faktiskt fungera i vardagen) på så lite sömn (det har pågått i 1 år nu)?

  • Anonym (..)

    Du glömde frågetecken och några kommatecken här och där.

Svar på tråden Har du sovit bra i natt