Ska man snagga håret om man tappar det?
Hej, om en kille tappar håret, ska han snagga det då? Har fått vikar och börjar bli tunt på hjässan, så funderar på om det inte är dags att snagga det? Vad tycker ni?
Hej, om en kille tappar håret, ska han snagga det då? Har fått vikar och börjar bli tunt på hjässan, så funderar på om det inte är dags att snagga det? Vad tycker ni?
Det är enligt mig inte alls nödvändigt.
Mitt ex är kal på huvudet. Allt han har är en liten (förlåt men jävligt FJANTIG) "hästsvans" (läs råttstump) bak i nacken.
Jag sa redan då vi var tillsammans, att han borde snagga sig helt istället för att hänga kvar i det där lilla, lilla.
Han höll inte med. Svansen (stumpen) hänger kvar, dock väldigt mycket tunnare nu än då. Och tunnare blir den...
Ja men inte för att det gör mig något att håret börjat bli tunt utan för att jag tycker att snaggade killar är snygga.
Ja, självklart! Finns inget fulare än att försöka ha hår/frisyr med kala fläckar. Av med det bara.
Har varit kortrakad i 20 år trots god hårväxt och täckning, är både skönt, bekvämt och manligt snyggt.
I de allra flesta fall är det snyggare med en snaggad eller rakad hjässa om hårväxten inte är heltäckande. Men jag kan tänka mig undantag.
Ja, snaggat är oftast snyggare.