• Anonym (T-rex)

Har aldrig kunnat pga. rädsla att hon ska bli med barn.

Detta är inte kul alls, för var gång jag haft chansen så har jag drabbats av en överdriven rädsla att hon ska bli med barn. Rädslan är så pass stor så att jag omöjligt kan. Ja det är så pass så att jag i det närmaste blir spik nykter om jag har druckit och hamnar i situationen och har möjlighet. Man brukar ju tala om att alkohol ska kunna lätta upp, men om jag blir så full så har jag inte kunnat av den orsaken. Är det någon annan som känner igen sig här?

• Svar på tråden Har aldrig kunnat pga. rädsla att hon ska bli med barn.
  • Nyfiken gul

preventivmedel?

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul

Hur är din inställning till att skaffa barn föressten?  Kan du tänka dig det nånstans i ditt liv eller är det helt uteslutet?

varför är det en panikkänsla över att din flickvän skulle bli gravid? 

Kan du räta ut dessa frågetecken och verkligen fundera över hur du vill ha ditt liv så tror jag du kan få ordning på sexlivet också. 

Du måste helt enkelt bestämma dig för hur du vill ha det. Vill du vänta med barn får du ta det ansvaret och se till att du använder kondom tex . 

Vill du inte ha barn någonsin kanske du ska överväga att sterilsera dig.

• eslah

KBT eller bli katolsk präst.

• Anonym (PåSättOchVis)

Jah känner igen mig på sätt och vis. Dock är det jag som är tjejen och jag vågar inte ha sex av rädslan att bli gravid.

Jag skulle aldrig, aldrig, aldrig kunna genomgå en abort. Det spelar ingen roll om fostret bara är några dagar - jag skulle aldrig medvetet kunna genomgå en sådan grej.

Samtidigt vill jag verkligen inte ha en bebis.

Resultatet blir således ett liv i celibat.

Kondomer litar jag inte på. Dessutom är det inte skönt med kondom.

Hormoner skrämmer mig.

Pessar känns bara jävligt mongo.

• Nyfiken gul
    Anonym (PåSättOchVis) skrev 2014-06-27 21:34:54 följande:

Jah känner igen mig på sätt och vis. Dock är det jag som är tjejen och jag vågar inte ha sex av rädslan att bli gravid.

Jag skulle aldrig, aldrig, aldrig kunna genomgå en abort. Det spelar ingen roll om fostret bara är några dagar - jag skulle aldrig medvetet kunna genomgå en sådan grej.

Hormoner skrämmer mig.

Sterilisering? 
  • Anonym (Z)
    Anonym (PåSättOchVis) skrev 2014-06-27 21:34:54 följande:

Hormoner skrämmer mig.

Det går att ha sex. Bara man drar ut den innan utlösning. Anna RS finns det ju tusen sätt att göra det skönt på för båda. Jag tex behöver ingen penetreringssex för att känna mig nöjd :)
  • Anonym (PåSättOchVis)
    Nyfiken gul skrev 2014-06-27 21:38:14 följande:

Sterilisering? 

Nej, det skulle innebära att jag hamnar i klimakteriet mellan 25-30 års åldern.

Samt att jag ev i framtiden kanske vill ha en bebis. Men just nu så passar det sig inte. Därför väljer jag att avstå från sex helt och hållet.
  • Anonym (PåSättOchVis)
    Anonym (Z) skrev 2014-06-27 21:42:53 följande:

Det går att ha sex. Bara man drar ut den innan utlösning. Anna RS finns det ju tusen sätt att göra det skönt på för båda. Jag tex behöver ingen penetreringssex för att känna mig nöjd :)

Alla som sugit av en kille vet att det där inte stämmer.

Nio av tio killar som jag sugit av, har hunnit få försats minst en gång innan utlösning.
  • Anonym (nej)
    Anonym (PåSättOchVis) skrev 2014-06-27 21:42:56 följande:
    Nej, det skulle innebära att jag hamnar i klimakteriet mellan 25-30 års åldern.

Samt att jag ev i framtiden kanske vill ha en bebis. Men just nu så passar det sig inte. Därför väljer jag att avstå från sex helt och hållet.
    Du hamnar ju inte i klimakteriet bara för att du steriliserar dig, väl..? Det är inte livmodern du tar bort, utan knipsar bara förbindelsen mellan äggstockar och livmoder.
Svar på tråden Har aldrig kunnat pga. rädsla att hon ska bli med barn.