• MartinKLN1

Ritalin

Hur mycket Ritalin ska jag ta för ett skönt rus? Och hur, näsan eller svälja? Mvh

• Svar på tråden Ritalin
  • MartinKLN1
    välfärdssamhället skrev 2014-06-29 22:09:28 följande:

Det bästa är att ta den i rektum. Absorberas direkt.

Det vågar jag inte, så hur mycket?
  • MartinKLN1
    välfärdssamhället skrev 2014-06-29 22:17:15 följande:

Vadå vågar inte? Du ska bli hög på receptbelagd medicin men samtidigt vågar du inte? 

Jag är bekant med näsan sen tidigare och att svälja/bomba därför håller jag mig till de. Bara inte så sugen på att proppa upp piller i stjärten.
  • välfärdssamhället

Nä jag driver bara med dig. Jag vet faktiskt inte hur du ska göra.
    Personligen anser jag att folk som du förstår för folk som mig, som faktiskt tar medicinen och diagnosen på allvar. Att du sen ska sitta och trycka i dig Ritalin bara för att bli hög på skattebetalarnas bekostnad känns jävligt skevt.

• Anonym (Jadu.)

Nu är jag laddad som fan, hjärtat slår dock väldigt fort och jag oroar mig lite över det. Är 150-160 mg nån direkt fara? Hälften genom näsan hälften oralt. Nån med erfarenhet som vet? Klart olika för alla, men nån borde veta om 150 mg är direkt hotande farligt? Mvh

• Anonym (Jadu.)
    välfärdssamhället skrev 2014-06-30 00:00:12 följande:

om jag inte minns fel så är inte hjärtklappning och hjärtsvikt ovanligt. Även ångest och panik. Hoppas att du har roligt.

Atm roligt, mindre om några timmar kanske. Kan det vara nån fara tror du?
  • Anonym (Jadu.)
    välfärdssamhället skrev 2014-06-30 00:17:33 följande:

Jag är ingen läkare, men den omfattande bipacksedeln borde tala för sig själv.

välfärdssamhället skrev 2014-06-30 00:17:33 följande:

Jag är ingen läkare, men den omfattande bipacksedeln borde tala för sig själv.

Okej, vad tar en person med adhd om dagen? Klart det är olika men cirkus?

Svar på tråden Ritalin