Det här med Kejsarkrans (knottror på penis)
Som sagt... Det här med Kejsarkrans (penila papler), små knottror runt ollonkanten. Det är tydligen 30% av alla män som har detta och tyvärr har jag en mild dos av dessa prickar... Men ändå har jag inte läst om några incidenter med detta på nätet eller här på FL, så nu skapar jag denna tråd i hopp om att lysa upp min okunskap kring detta..
Jag själv tycker det är riktigt äckligt och skulle ALDRIG kunna visa mig för en annan tjej. För nu är det så att jag blev tillsammans i tidig ålder med en tjej och då brydde jag mig inte om detta så mycket men nu i 20-årsåldern tänker jag annorlunda.. Om det nu skulle ta slut en regnig dag så funderar man mycket på framtiden och vad man ska göra åt saken.. (min tjej tycker dock inte att det är äckligt vad hon säger men hon har ju heller knappt någon sexlust.. Kanske kan va en av orsakerna! Men inte som de låter på henne)
Så nu till de jag undrar över!
Är de inga fler killar som har Kejsarkrans där ute? Inga som har gjort laserbehandling och vet resultat?
Även frågan till er tjejer, borde inte vissa tjejer även stöta på killar med detta? Och hur ni ser på det hela?
Jag är väldigt tacksam för ALLA svar och funderingar, nekativt som positivt!
Ps. Vet inte riktigt om tråden kommer rätt nu men försöker! Ett Obehag är det ju för mig.
Mvh