• Anonym (orolig ungdom)

Det här med Kejsarkrans (knottror på penis)

Som sagt... Det här med Kejsarkrans (penila papler), små knottror runt ollonkanten. Det är tydligen 30% av alla män som har detta och tyvärr har jag en mild dos av dessa prickar... Men ändå har jag inte läst om några incidenter med detta på nätet eller här på FL, så nu skapar jag denna tråd i hopp om att lysa upp min okunskap kring detta..

Jag själv tycker det är riktigt äckligt och skulle ALDRIG kunna visa mig för en annan tjej. För nu är det så att jag blev tillsammans i tidig ålder med en tjej och då brydde jag mig inte om detta så mycket men nu i 20-årsåldern tänker jag annorlunda.. Om det nu skulle ta slut en regnig dag så funderar man mycket på framtiden och vad man ska göra åt saken.. (min tjej tycker dock inte att det är äckligt vad hon säger men hon har ju heller knappt någon sexlust.. Kanske kan va en av orsakerna! Men inte som de låter på henne)

Så nu till de jag undrar över!
    Är de inga fler killar som har Kejsarkrans där ute? Inga som har gjort laserbehandling och vet resultat?
    Även frågan till er tjejer, borde inte vissa tjejer även stöta på killar med detta? Och hur ni ser på det hela?

Jag är väldigt tacksam för ALLA svar och funderingar, nekativt som positivt!

Ps. Vet inte riktigt om tråden kommer rätt nu men försöker! Ett Obehag är det ju för mig.

Mvh

• Svar på tråden Det här med Kejsarkrans (knottror på penis)
  • Anonym (Dont worry)

Oroa dig inte TS!

Det är inte alls äckligt! Jag lovar!

Är tjej och min man har några små prickar. Har inte haft sex med så många och inte heller sett på några penisar på så nära håll förutom min mans och en annans.

När jag såg det första gången frågade jag var det var och han visste inte heller riktigt haha.

Av en slump såg jag ett program på tv och där pratade några läkare om det.

Då fick jag svar och sen var det inte mer med det.

Min man har den finaste penisen jag sett :)

Och bryr mig inte ett dugg på prickarna, tvärtom. Älskar att slicka runt ollonet :)

Vi har varit ett par i 10 år.

Skriver penis för att det ska se lite med vårdat ut i texten hehe.

Är 26 och min man 28.

• Anonym (Tjej)

Har inte reflekterat över att det skulle vara något konstigt? har varit med över 20 killar och inte alls tänkt på om de haft såna knottror eller ej. Vet inte ens om min nuvarande har så, och då sög jag av honom senast igår.

• Anonym (Dee)

Har stött på detta och stör mig inte det minsta på knottrorna. Tror som personen ovan att du nog kommer vara ganska ensam om att störa dig på detta. Försök att släppa det.. :) 

• Nallet

Har ganska många knottror runt min ollonkant men ingen har sagt något eller reagerat negativt på det.

Eftersom de sitter under/på kanten och gör inte att det smakar eller luktar annorlunda så brukar de flesta tjejer inte ens upptäcka detta.

Och om en tjej någon gång i framtiden skulle fråga vad det är så är det väl bara att förklara för henne eftersom du nu vet vad det är.

Så det är ingenting att oroa sig över. Att göra laserbehandling mot detta (om det finns vet jag inte) är helt onödigt då det bara skulle riskera att något galet händer med soldaten.

• Anonym (orolig ungdom)

Waw.. Helt annorlunda svar än jag tänkt mig, trodde de skulle va många äcklade som skulle skriva. Men kanske inte är någon som riktigt vill skriva de negativa? För det ser ju inte alls bra ut.. Även fast man måste kolla i bra ljus för att se det.. Men hoppas verkligen över att majoriteten är att tjejer inte äcklas så dant över dessa knottor för är orolig för vad som kan hända ifall man skulle laserbehandla lillkillen..

Tack för dessa kommentarer hittills! Man blir lite gladare tack vare era åsikter!

• Godnatt
    Anonym (orolig ungdom) skrev 2014-06-30 14:09:02 följande:

Waw.. Helt annorlunda svar än jag tänkt mig, trodde de skulle va många äcklade som skulle skriva. Men kanske inte är någon som riktigt vill skriva de negativa? För det ser ju inte alls bra ut.. Även fast man måste kolla i bra ljus för att se det.. Men hoppas verkligen över att majoriteten är att tjejer inte äcklas så dant över dessa knottor för är orolig för vad som kan hända ifall man skulle laserbehandla lillkillen..

Tack för dessa kommentarer hittills! Man blir lite gladare tack vare era åsikter!

Då får du läsa min posthistorik och avgöra själv.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Anonym (orolig ungdom)
    Godnatt skrev 2014-06-30 14:13:52 följande:
    Då får du läsa min posthistorik och avgöra själv.

Va? Vilken Post?

(Är ganska ny på forums så förklara gärna)!
  • alice85

Det är vanligt, har varit med killar som har så och det är inget jag bryr mig om alls. Inte är det äckligt iaf.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (orolig ungdom) skrev 2014-06-30 14:09:02 följande:

"Ser inte alls bra ut"

Det är ju ett könsorgan. De ser aldrig bra ut ;)
Svar på tråden Det här med Kejsarkrans (knottror på penis)