Inlägg från: EnGladPingvin |Visa alla inlägg
  • EnGladPingvin

String OK på strand och/eller simhall?

String är fult och osmakligt, men upp till den som vill ha det. Mest pinsamt för dem. Jag tittar åt ett annat håll på något mer smakfullt. Precis som jag gör när det kommer kvinnor med topplessbröst som hänger till naveln eller män med enorma ölmagar.

• EnGladPingvin
    puss skrev 2014-07-02 19:52:28 följande:
    Varför är det pinsamt? Man ser ut som man gör och sen är det inte mer med det. Hängbröst och ölmagar gillar också solsken och frisk luft.
    Jag skulle tycka det var pinsamt eftersom det är så fult och osmakligt, men visst smaken är som baken. Tycker man det är fint har man säkert en annan åsikt. Poängen var att man kan titta åt ett annat håll och det är upp till personen hur han eller hon vill se ut. Att bar hud gillar solsken kan man däremot diskutera, men det skulle bli lite väl OT för den här tråden.
  • EnGladPingvin
    puss skrev 2014-07-02 20:25:33 följande:
    Fin eller ful, skitsamma. Det ska inte vara pinsamt att ha det utseende man har.
    String eller inte är inte ett utseende man har, det är något man har valt. Man kan sätta på sig något som är snyggare och mer smakfult.
  • EnGladPingvin
    puss skrev 2014-07-02 20:48:17 följande:
    Man kan, om man vill. Vill man inte så behöver man inte.
    Precis. Vi är helt överens. Som jag skrev, det är bara att titta bort om man tycker det är osmakligt. Jag väljer att titta bort.
Svar på tråden String OK på strand och/eller simhall?