String OK på strand och/eller simhall?
Ja. Det är inte särskilt snyggt men visst, det är det inte då jag kommer dallrande heller. Speedos, string, burkini....visst, helt ok.
Ja. Det är inte särskilt snyggt men visst, det är det inte då jag kommer dallrande heller. Speedos, string, burkini....visst, helt ok.
Bryr mig inte på stranden, känns som att det är ganska stort utrymme där så jag kan flytta mig om jag har barn med mig som jag inte vill ska se. I simhall tycker jag att det är opassande då utrymmet är rätt litet och "in your face" så att säga. Hade själv mindre bikinis som yngre men inte string, fast jag lätt kunnat. Kändes lite för vågat för mig och skickar fel signaler. Jag vet att personligen så tycker jag synd om tjejerna som använder stringbikinis och tänker ofta "- Stackars tjej, dåligt omdöme och när hon är äldre kommer hon att rodna när hon tänker tillbaka och inser vad alla andra vettiga på stranden tänkte ".
För det är den uppfattningen som jag har, även om tjejen själv skulle förneka allt.
De ska bli skönt när opinionen svänger å folk börjar bli heligt förbannade över att lite bar hud ska gnällas på i tid å otid.., minns med sorg det nakna fria 70-talet.., suck.
Men det lär dröja tills extremfeministerna förpassats till historieböckerna, å vi på allvar kan börja skapa ett vänligare å mer avslappnat förhållande till varandra å våra kroppar, nåt som vi var på god väg att klara av på 70-talet, innan HIV/AIDS å moralpaniken tog över..
men det kan ju bero på överkonsumtion av innehållet i ditt nick......