Inlägg från: en blind vän |Visa alla inlägg
  • en blind vän

Dela på oss under semestern?

hej.
    http://www.alltforforaldrar.se/forumarchive/forums/viewArticle/16/3754232/3754662

Skrivet avEllen.....jag fick stämma pappan på vårdnaden för att få ett pass till dottern..fick inte ensam vårdnad men dotter fick sitt pass..man kan säga att tingsrätten tvingade pappan att skriva på..

skall ni åka i februari så är det brådis..fixa advokat direkt o lämna in en stämning..försök få mammans vägran skriftligen..

Jag håller med föregående talare , det är inte din sambo du ska vara arg på det är ditt EX.
    Nu stämmer du EXet I tingsrätten och skaffar pass till ditt barn.
     Din sambo vill inte svika sin son.

Lycka till.
    ,--O-O
  • en blind vän
    Anonym (WhatToDo?) skrev 2014-07-01 13:51:53 följande:
    Absolut! Men svaren här gav mig bekräftelse på att jag INTE är en egoist (som sambon försöker intala mig), samt att jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag åker.

Jag har fått bekräftelse på att jag tänker rätt i den här frågan och att sambon behöver sätta ner foten när det kommer till hans sons mamma.

Jag ska visa honom tråden ikväll så kanske även han förstår att jag inte handlar egoistiskt och att det faktiskt inte är mitt fel att hans ex tjafsar om precis allt.
    Bra jobbat. Du vill hitta en lösning. Vi på FL har gett dig och din sambo flera ledtrådar hur ni ska lösa det.
    Hoppas du får det trevligt på semestern. Du förtjänar det

,--O-O
Svar på tråden Dela på oss under semestern?