• andyman02

Intim "frisyr" killar

Fråga till er tjejer! Hur tycker ni killar ska se ut där nere? Naturligt, ansat, rakat...? Har haft alla möjliga "frisyrer" själv men vad tycker ni?

• Svar på tråden Intim "frisyr" killar
  • Anonym (Halvrakad)

Rakar så gott jag kan, men fasen så svårt att fixa pungen. Nån som har en bra idé.

• RoBo1
    Anonym (Halvrakad) skrev 2014-07-03 18:47:51 följande:

Rakar så gott jag kan, men fasen så svårt att fixa pungen. Nån som har en bra idé.

Tycker det funkar bra med hyvel även på pungen.Förvånad
  • ölburk2
    Sambokille34 skrev 2014-07-01 18:14:48 följande:

Naturligt tycker jag är sexigast:) finns inget mer upphetsande än en hårig vagina ;)

Om en vagina är hårig måste det helt klart vara nåt fel på den kvinnan, eftersom den tillhör de inre könsorganen..
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Anonym (Nerd)
    Anonym (Halvrakad) skrev 2014-07-03 18:47:51 följande:

Cigarettändare?
  • Anonym (tips)

Jag hänger duschslangen om halsen så det strilar vatten kontinuerligt ner på paketet, lyfter sen dasen och rakar pungen med hyvel. Behövs inget raklödder eller tvål. Rakar roten och trimmar busken.

• Anonym (lent)

Helrakat ohja, lent, mysigt och inbjudande ska det vara!!

• Anonym (Beror på)

Det beror mycket på kroppsbehåringen i övrigt. Det ser rätt sjukt ut om det är för mycket rakat på en kille som ör hårig i övrigt. Då räcker det med att raka själv snoppen och pungen. Annar är det nog allt eller inget för mig.

• BAPA

Jag gillar renrakat! Lent och fint.
    Tycker inte det ser konstigt ut om mannen är för övrigt hårig och renrakt nertill.
    Lent och fint som sagt, om man får välja...

• Anonym (rakar)

Rakad pung och kukskaftet. Övrigt välansat.

• Anonym (Lite buske)

På män får det inte vara heltalet. Endast ansat isåfall . Själv har jag lämnat en trekant över vulvan men blygdläpparna och resten rakat. Jag tycker om att se min egen fitta bli blöt och hur klitoris sväller

Gillar hur en buske blir påsatt på film dock.. Och spermasprut över en hårig fitta är hett!

• Tittar
    Anonym (rakar) skrev 2014-07-05 00:41:27 följande:

Rakad pung och kukskaftet. Övrigt välansat.

Mmm, pungen ska hållas hårfri, vill inte att det ska bli ett flätkalas!
  • Sambokille34

Hej på di(lite buske) :) de låter väldigt trevligt de du beskriver med sprut över en hårig fitta men också de att du gillar å se din fitta bli svullen å fin:)

• Anonym (Marie)

Min man var lite vild vuxen där ner, så jag fick leka frisör. Rakde pungen och roten. Halva övre busken blev ren rakad nedre delen trimmade jag ner till 2 mm. Blev riktigt nöjd.

• Anonym (rakar)

Nu har jag helvaxad sedan i april.
    Så skönt att vara helt ren när det är varmt ute. Glad

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Marie) skrev 2023-06-13 09:10:13 följande:

Min man var lite vild vuxen där ner, så jag fick leka frisör. Rakde pungen och roten. Halva övre busken blev ren rakad nedre delen trimmade jag ner till 2 mm. Blev riktigt nöjd.

Var härligt? Det så intimt att ta hand om varandra.
    Jag tar Altid hand om min sambos hår. Hon vill vara helt rakat.
    Själv har jag hårigt bröst och mage. Ansat över, men pung, kuk och min rumpa helt raket. Isär min rumpa och anus blir sä känslig .
Svar på tråden Intim "frisyr" killar