• johannessssss

jag har fått min diagnos.

av en psykolog eller vad det heter, idag.

tydligen så har jag " fobisk personlighetstörning"

googla det...

med andra ord så är det kört för mig, jag har alltså en massa fysiska defekter samtidigt som jag är galen. faktum är att män endast kan ha 1 sak och bli nobbade livet ut.

om det finns någon tjej här med fobisk personlighetstörning så får du gärna pma mig.

röv.

• Svar på tråden jag har fått min diagnos.
  • johannessssss
    Mamori skrev 2014-07-03 19:22:06 följande:
    Du svarade ju inte på vad du tycker att det är att vara svag?
    mesig, oskuld, svag, kass på att prata.
  • Hypnotica

Jag förstår inte varför du vill ha en tjej, du hatar ju tjejer?

Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • johannessssss
    Hypnotica skrev 2014-07-03 22:21:31 följande:

dom som hatar mig. jag är ju äckligt enligt många här bara för att jag har röda läppar, liten kuk och liten kropp.

med andra ord så är jag som en tjej, då är alla tjejer äckliga?

ni e för roliga.
  • The TARDIS

Om du kör samma beteende utanför cyberspace så är det inte ett dugg konstigt att kvinnor flyr dig.

• johannessssss
    The TARDIS skrev 2014-07-03 23:07:09 följande:

Om du kör samma beteende utanför cyberspace så är det inte ett dugg konstigt att kvinnor flyr dig.

det gör jag inte.

dom flyr mig pga min lilla kropp och fula ansikte och mina pratsvårigheter.

jag har försökt öppna upp mig lite här, lufta lite dålig luft och bitterhet, men fått höra flera gånger att kvinnorna minsamm har rätt som nobbar mig.

JAG ÄR äcklig skriver folk till mig.

Dåså, då slutar jag ragga.
  • Bunny on speed

Undrar samma sak, men han vägrar svara.

Hypnotica skrev 2014-07-03 22:21:31 följande:

Bunnies, it must be bunnies!
  • The TARDIS

Ingen dras till en person som utsöndrar och utstrålar bitterhet. Tyvärr. Det är inte ett dugg attraktivt. Sådana personer har en tendens att vara rena energitjuvar.

• johannessssss
    The TARDIS skrev 2014-07-03 23:22:30 följande:

Ingen dras till en person som utsöndrar och utstrålar bitterhet. Tyvärr. Det är inte ett dugg attraktivt. Sådana personer har en tendens att vara rena energitjuvar.

det är väldigt vanligt att tjejer som mår skit har kille. man hör, läser ofta om "flickvänner" som är jobbiga etc.

tycker även killar som mår dåligt ska accepteras.
    Bunny on speed skrev 2014-07-03 23:21:42 följande:

Undrar samma sak, men han vägrar svara.

närhet, kärlek, familj, status, ekonomi.

• Hypnotica
    johannessssss skrev 2014-07-03 23:05:06 följande:
    dom som hatar mig. jag är ju äckligt enligt många här bara för att jag har röda läppar, liten kuk och liten kropp.

med andra ord så är jag som en tjej, då är alla tjejer äckliga?

ni e för roliga.
    Jag har läsr mycket av vad du skrivit och allting pekar på att du innest inne hatar tjejer i allmänhet.

Så varför vill du ha en tjej för?
  • Mia70Mia
    Det har jag också fått. Då vill dom inte har med mig att göra då när jag har fått detta.
  • Mia70Mia
    Jag har fått min diagnos. Det har jag också fått. Då vill dom inte har med mig att göra då när jag har fått detta.
  • Hypnotica

Oh lovely.

Mia: Är det inga killar som vil ha dig?

• Mia70Mia
    Hypnotica skrev 2014-07-04 18:29:03 följande:

Oh lovely.

Mia: Är det inga killar som vil ha dig?

Ingonera!
  • johannessssss
    Hypnotica skrev 2014-07-04 06:01:39 följande:
    Jag har läsr mycket av vad du skrivit och allting pekar på att du innest inne hatar tjejer i allmänhet.

Så varför vill du ha en tjej för?
    ända er då?
  • Mia70Mia

Har kämpat i 43 år med mitt liv. Jag har medfödda funktionshinder. Jag är ej normal i skalle. Kan ej rå för det. Har kämpat med många problem i mitt dagliga liv m.m. Varför finns jag till för. Hade jag veta detta så ville jag inte finnas med till i värden. Önska att jag inte funnis till. Varför födde dom mig för. Bättre resure för BB och förlossningstatisk m.m. Är trött på att kämpa. Jag är utmatta.

• Hypnotica
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:14:50 följande:
    ända er då?
    Varför ska tjejer ändra på sig?
  • shmi78

Att ha en partner innebär ett ansvar. Ett förhållande ska fungera som ett team work där man lyfter varandra. En människa som ständigt gnäller och är missnöjd med livet utan att göra något åt det är inte attraktiv oavsett utseende.

Nu har du din diagnos. Grattis! Nu kan du börja jobba med dig själv istället för att skylla på alla kvinnor och samhället som en liten förorättad unge.

• johannessssss
    Hypnotica skrev 2014-07-06 10:35:44 följande:
    Varför ska tjejer ändra på sig?
    annars kommer jag vara oskuld livet ut.
  • johannessssss
    shmi78 skrev 2014-07-06 14:03:30 följande:

Att ha en partner innebär ett ansvar. Ett förhållande ska fungera som ett team work där man lyfter varandra. En människa som ständigt gnäller och är missnöjd med livet utan att göra något åt det är inte attraktiv oavsett utseende.

Nu har du din diagnos. Grattis! Nu kan du börja jobba med dig själv istället för att skylla på alla kvinnor och samhället som en liten förorättad unge.

fast jag gnäller inte irl om hur dålig jag är, det har jag aldrig gjort. så det är inte därför jag nobbas, inte heller för att jag är "psyko mysko" och tjejer får dåliga vibbar, för annars skulle inte så många "psyko" får flickvänner.

utan allt handlar om jag är ful.
Svar på tråden jag har fått min diagnos.