• Anonym (Respektlösa)

Omogna män

Hej! Ligger här i sängen och kan inte sova! Ska upp o jobba om några timmar!
    Jag är en smart, snäll, charmig tjej som ställer upp på familj o vänner!
    Jag är jätte söt och ser bra ut så jag har inga problem att träffa killar!
    Men jag måste ju antingen vara för snäll eller ha värsta jävla oturen!
    Jag har barn och blivit falskt anklagad av mina barns pappa mitt ex för misshandel av våra barn och vänder barnen emot mig! De kommer till mig när jag ska öppna plånboken annars träffas vi inte! Fördjävligt att någon ska göra så här för att. Den är bitter!
    Jag bor alltså ensam nu o ska gå o försvara mig nu i dagarna!
    Träffade även en kille som betedde sig snällt mot mig och sen så visade sig att han trodde att han var Guds gåva till kvinnan! En tät kille som hade pengar o utan hjärna som bara ville leka! Han var elak mot mig så det tog slut! Träffade sedan en ny kille genom en bekant som rekommenderade den här kille! Det skulle vara en JÄTTE bra kille! Träffade honom o visst verkade han toppen snäll o han förklarade att han bara är ute efter ett seriöst förhållande o hur intresserad han var! Tyckte det var toppen att vi ville ha seriöst båda två! Men sa en sak o visade något helt annat! Hörde väldigt sällan av sig o då sa han att han ringer senare o att vi skulle träffas men höll aldrig vad han sa! Jag sa till honom att vara ärlig o säga att det är bättre att säga att du inte är intresserad! Men svarade inte mig istället och hörde i te av sig mer! Men vad i helvete gör jag för fel när killar beter sig som svin mot mig! Jag är oskyldig, jag är snäll och jag har både ett fint inre o yttre men jag är tydligen inte värd att behandlas med respekt! Är så himla ledsen över allting! Jag jobbar på som en galning men visar aldrig att jag mår dåligt! Men jag mår jätte dåligt!
    Bor ensam eftersom barnen är vända emot mig och har ingen stabil o trygg kille att vända mig emot! Omogna killar som bara vill en sak! :(
    Vet inte vad jag ska göra! :(

• Svar på tråden Omogna män
  • Paino

Sorglig historia.
    Det enda du kan göra tror jag är att inte ge upp. Det finns bra killar. Du har haft otur. Sen kanske du dras till en viss typ av killar som råkar vara lite svinaktiga.
    De schyssta killarna kanske inte attraherar dig på samma sätt. Jag vet inte, bara en teori.

• Anonym (Respektlösa)

Tack för ditt svar! Tur att jag är så stark som person o visar ingenting för någon utan för de närmaste! Men invändigt håller jag på att ramla ihop! Ska försöka kämpa på o göra det bästa av det hela! Det som är jobbigast är att mina barn är vända emot mig och pappa är bara bäst! :(

Sen så fick jag känslor för killarna! Men jag respekterar att det inte är ömsesidigt o att de bara är ute efter en sak! Men säg inte något annat till mig då! Var ärlig så respekterar jag det mer! En sak jag inte förstår mig på är när man frågar en kille om den inte vill träffas mer o jag lägger det i knät på dem och de ändå inte svarar eller att man får ett annat svar fast man har märkt att så är fallet! Är det inte lättare att säga att man inte vill träffas mer än att få meddelanden och samtal för att försöka luska ut det själv! Så jävla fegt!

• Anonym (pp)

Det gemensamma med de dåliga relationerna är - du. Du måste se på ditt eget beteende, vilka män dras du till, och vilka dras till dig?

• Anonym (Respektlösa)

Jag kan nog hålla med dig till viss del men sista personen är en person som jag aldrig skulle bli intresserad av egentligen! Men eftersom det var genom en bekant så gav jag det en chans o han visade sig vara en toppen skön kille men tills motsatsen var bevisad! Så jag försöker träffa killar som jag vanligtvis inte faller för!

• Anonym (Respektlösa)

Hur fan kan man rekommendera någon sån här skit! Det skulle jag göra till min värsta ovän! Inte till en vän! Jo de har hört av sig båda två och bett om ursäkt! Den ene ville knulla o vara seriös är inte hans grej privat! Den andre säger att han betett sig dåligt! Att våra liv inte passar ihop! Usch släng de på soptippen och inte tala om mina barns pappa! Den äcklar mig så det är mig en gåta att någon vill ha han!

Svar på tråden Omogna män