VLCD DIET
Jag är inne i v 2 nu och gått ner 6 kg :) går bra nu fast det är tufft just på helgerna :) men är riktigt pigg speciellt på morgonen vilket jag inte varit förr :)
Jag är inne i v 2 nu och gått ner 6 kg :) går bra nu fast det är tufft just på helgerna :) men är riktigt pigg speciellt på morgonen vilket jag inte varit förr :)
Okej, jag har ju en hel del att gå ner och då brukar de gå fort.. Ca 1-4 kg går man ner på ren kur i veckan med Cambridge :)
Ny vecka nya tag :) hoppas du hittar några goda smaker så du kan köra fullt ut nu :) låter som du är redo iaf :D beach 2015 då skippar vi vassen ;)
Det låter som en bra ide tycker jag :) hitta din favorit smak :)
Då går jag in på tredje veckan i morgon och väger nu 83,5.. Snart under 80 strecket hoppas jag :D dem dagen jag väger 75 har jag bestämt att jag ska beställa klipp/färgtid som en liten belöning :)
Hur går det för er andra i värmen?? :)
Hej jossevk, vet inte hur man svarar så du ser det under din fråga men jo jag äter Cambridge :) kanon gott och jag bara älskar kakao, kakao/mint och vanilj smakerna.. Kakao smakar som oboy ;)
Ja den finns i banansmak :)
Aha okej :) jodå det klarar du bara du har bestämt dig :) ta en dag i taget bara och tänk till extra en gång om du funderar på att äta ngt annat :) är ju ändå en kort period på ett helt liv :) jag bara älskar vatten just nu när det är såååå varmt :) kämpa på :)
Duktiga ni är allihop,:D själv står jag still nu :S tror de kan ha lite å göra med att man har "roliga veckan". Brukar gå upp ngt kg då.. Ngt ni känner igen??:)
På måndag ska jag till min konsult igen, ska bli kul med lite inspiration och framförallt väga mig där :)
Kämpa på :)
Är inne på min fjärde vecka nu och den har varit riktigt tuff, speciellt när man är i sommarstugan där jag förr i tiden lyxade till det med lite extra gott och onyttigt.. Men min konsulent sa även att jag skulle vara förberedd för att de skulle kännas jobbigt tredje veckan.. Tydligen så är dagen tre, veckan tre och månad tre osv jobbiga för kropp och psyket, oavsett "missbruk" man har!
Kämpa på fighters :)