• Anonym (TS)

    Mamman i string!?

    Jag gick över för att hämta min elvaårige son hos hans kompis nu på kvällen och kompisens mamma öppnar dörren i string och push-up. Hon hade just kommit ur duschen ursäktade hon sig, men hon spatserade tydligt förbi min son. Så går man väl inte omkring framför barnens kompisar, eller överreagerar jag?

  • Svar på tråden Mamman i string!?
  • Anonym (OK)

    Det är väl OK, en kvinna kan väl bära de kläder hon är bekväm med....likaså är det ju trivsamt att se på... :P

  • Anonym (C)

    Jag tycker nog att du överreagerar.

    Jag anser att det är bra, för alla, att se nakna till halvnakna naturliga kroppar i naturliga sammanhang - det gör det hela så väldigt mycket mer NATURLIGT! ;)

  • Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2014-07-03 21:32:31 följande:

    Jag tycker nog att du överreagerar.

    Jag anser att det är bra, för alla, att se nakna till halvnakna naturliga kroppar i naturliga sammanhang - det gör det hela så väldigt mycket mer NATURLIGT! ;)


    Dessutom så tror jag inte att du hade reagerat på samma vis om det varit en pappa iförd endast boxershorts, som öppnat dörren.
  • Anonym (TS)

    Jag går omkring naken eller i underkläder ibland, min make och mina barn likaså, men aldrig inför mina barns vänner.

    Sen tänker jag att det kan ju kvitta. De ser lika mycket/lite på stranden, men jag har ändå svårt att smälta det.

  • Anonym (TS)
    Anonym (C) skrev 2014-07-03 21:33:45 följande:
    Dessutom så tror jag inte att du hade reagerat på samma vis om det varit en pappa iförd endast boxershorts, som öppnat dörren.



    Jag kan ju inte veta säkert, men jag tror det. Jag är rätt övertygad att jag hade reagerat om pappan öppnat i string!
  • Drottningen70

    Nej guvetvis går man inte omkring i underkläder framför sonens 11 åriga kompisar om det står rätt till i skallen. Hon är säkert nån smygpedofil som det killar lite i trosan på när hon tänker på pojkarnas blickar. Äckelapa!

  • Anonym (TS)
    Drottningen70 skrev 2014-07-03 21:48:52 följande:
    Nej guvetvis går man inte omkring i underkläder framför sonens 11 åriga kompisar om det står rätt till i skallen. Hon är säkert nån smygpedofil som det killar lite i trosan på när hon tänker på pojkarnas blickar. Äckelapa!



    Nej det tror jag inte att hon är. Hon tänker nog inte.
  • Anonym (OK)

    Jag hade också reagerat om mannen haft sin frus string på sig....men mer normalt om han haft elefanttanga... :P

  • Drottningen70
    Anonym (TS) skrev 2014-07-03 21:56:57 följande:
    Nej det tror jag inte att hon är. Hon tänker nog inte.



    Det tror jag faktiskt helt ärligt att hon är. Finns lika många kvinnor som män med den läggningen. Så "obetänksam" är man helt enkelt inte. Det finns helt klart en drivkraft bakom detta.
  • Drottningen70
    Anonym (TS) skrev 2014-07-03 21:56:57 följande:
    Nej det tror jag inte att hon är. Hon tänker nog inte.



    Det tror jag faktiskt helt ärligt att hon är. Finns lika många kvinnor som män med den läggningen. Så "obetänksam" är man helt enkelt inte. Det finns helt klart en drivkraft bakom detta.
Svar på tråden Mamman i string!?