• Anonym

Telefonsex???

Lever just nu i ett distansförhållande under veckorna... Killen vill gärna ha telefonsex, men... hur 17 gör man?? Är det bara jag som har svårt att bli upphetsad på riktigt med en telefonlur i örat? Vad fan säger man, som inte låter töntigt, eller som hämtat ur en dålig porrfilm?

• Svar på tråden Telefonsex???
  • Anonym

Jag hade också ett distansförhållande, innan vi flyttade ihop. Han ville också ha telefonsex men jag tyckte bara det kändes idiotiskt. En natt, ca 1 månad innan vi flyttade ihop, låg vi och pratade flera timmar en natt och kom lite oväntat (från min sida) in på sex. Det ena ledde till det andra, och det var faktiskt riktigt trevligt Vet inte riktigt vilket råd jag kan ge dig, ville bara berätta att det kanske inte är så skumt som man kan tro.

• Anonym

har haft telefonsex. det bara började helt naturligt. Han frågade om vad jag sover i och då började jag bli upphetsad. det var häftigt i slutändan. :))

• Lola Jämtland

Jag tycker telefonsex är jobbigt....för jag hör ju inget när jag stoppat in luren!

Sorry...kunde inte låta bli.....

*tassar ut igen*

• Anonym (Mys)

Gillar telefonsex. jag och min sambo hade det innan vi blev sambos. Även nu i dag så kan vi mysa via telefonen.

• Family 5

Hahaha.. Lola, den fick mig att skratta en stund..

Till Ts.. Jag har aldrig haft det, för jag känner likadant som du, skulle bara känna mig jättedum som skulle sitta där för mig själv och stöna med en telefonlur.. Men vem vet, du kanske hittar er väg.

• Anonym

jag lever i distansförhållande, och en kväll började vi prata sex och de blev tel. sex. Men de kändes mycket onaturligt. Jag kunde verkligen inte komma...men när vi lagt på kom jag på typ 15 sek...haha...och jag o killen har grymt sex i real life. Men antagligen så kunde jag inte slappna av riktigt, men de kändes precis som du sa - som en dålig porrfilm. typ som en parodi på porrfilm...hhee...nej, inte min grej me andra ord. Men de kanske skulle kunna funka om man är riktigt k*t och verkligen sugen från första stund..

• Sommaren22juni1979

Pröva med tresex.. om ni har tremobiler .. för de e skoj kan ja säga .. mycket mysigt me .. hehehehhheheheee

• Anonym (oj..)

För ca ett år sedan började jag av en slump snacka me en man på nätet, vi tände lixom på varandra direkt...ja..då vi började prata i tel. Allt stämde perfekt. Vi hade massa massa telsex i början, eftersom vi bodde i olika länder då. Blev hur kåt som helst. Senare..träffades i verkligheten 1:a gången. Typ totalt supersex i flera dygn i streck. Shit....helt otroligt...........
    Nu.....bor i olika städer......har fortfarande jätte upphetsande samtal i tel......varje dag

Svar på tråden Telefonsex???