• Anonym

Telefonsex???

Lever just nu i ett distansförhållande under veckorna... Killen vill gärna ha telefonsex, men... hur 17 gör man?? Är det bara jag som har svårt att bli upphetsad på riktigt med en telefonlur i örat? Vad fan säger man, som inte låter töntigt, eller som hämtat ur en dålig porrfilm?

• Svar på tråden Telefonsex???
  • Anonym

Jag hade också ett distansförhållande, innan vi flyttade ihop. Han ville också ha telefonsex men jag tyckte bara det kändes idiotiskt. En natt, ca 1 månad innan vi flyttade ihop, låg vi och pratade flera timmar en natt och kom lite oväntat (från min sida) in på sex. Det ena ledde till det andra, och det var faktiskt riktigt trevligt Vet inte riktigt vilket råd jag kan ge dig, ville bara berätta att det kanske inte är så skumt som man kan tro.

• Anonym

har haft telefonsex. det bara började helt naturligt. Han frågade om vad jag sover i och då började jag bli upphetsad. det var häftigt i slutändan. :))

• Anonym

jag lever i distansförhållande, och en kväll började vi prata sex och de blev tel. sex. Men de kändes mycket onaturligt. Jag kunde verkligen inte komma...men när vi lagt på kom jag på typ 15 sek...haha...och jag o killen har grymt sex i real life. Men antagligen så kunde jag inte slappna av riktigt, men de kändes precis som du sa - som en dålig porrfilm. typ som en parodi på porrfilm...hhee...nej, inte min grej me andra ord. Men de kanske skulle kunna funka om man är riktigt k*t och verkligen sugen från första stund..

Svar på tråden Telefonsex???