Inlägg från: Chrysabelle |Visa alla inlägg
  • Chrysabelle

Fruktansvärd förbannart arg

Man blir inte hög på antidepressiva.
    Sen så är asperger en diagnos inom autismspektrumet. Om du ska trolla gör det med stil.

• Chrysabelle
    Anonym (rätt ska vara rätt) skrev 2014-07-07 06:50:44 följande:
    Ok du har nog rätt och läkare i min hemkomun fel son har den diagnosen . Även inom mitt jobb är flera utväklingstörda med Asperger . Har i min utbilning fått lära mig det . Jobbat i 20 år med barn och unga vuxna med den dignosen . Får kolla efter semestern om jag får lära mig det rätta du kan komma och föreläsa hoss oss , efter som de som kommer och utbildar oss har fel . Vill kunna det rätta . Du behöver ju inte vara så överlägsen . Jag böjer mig för kunskap. Utvecklingstörning är ett ord vi ALDRIG får använda till vår ungdomar.
    Ja, har läkaren satt en aspergerdiagnos på ditt barn med utvecklingsstörning, så har han fel.
    Han är alltså inte normalbegåvad?
  • Chrysabelle
    Anonym (rätt ska vara rätt) skrev 2014-07-07 10:42:44 följande:
    Ja då har de gjort det alla Läkarna . Även hans kompis båda lätt utvecklingstörda. Lustigt bara att alla gör fel han är 28 år och söker om vart tredje år olika läkare varje gång . Även habb när han var liten från 0 års ålder säker 15 läkare minst .. Alla inkometena ?
    Har man asperger har man inte någon utvecklingsstörning. Troligen har du missuppfattat vad han har för diagnos.
  • Chrysabelle
    Anonym (rätt ska vara rätt) skrev 2014-07-07 11:24:27 följande:

Nej jag har inte missuppfattat . Och vi får inte säga utveklingsstörda . Inte heller mogolider eller något annat .alla har Funktionshinder . I min sons diagnos står det lätt utvecklingsstörd med Asperger med drag av autistisk . Kvittar för mig vad han har nu . Han är nöjd bara han får orning på allt och sina gammla slott.

Men det är ganska mycket kaka på kaka där. Det kan inte stämma alls, då man inte har någon utvecklingsstörning om man har asperger. Man har normalt till hög IQ.
    Sen är asperger en autismspektrumstörning, den ingår alltså i autismen.

• Chrysabelle
    Anonym (.) skrev 2014-07-07 15:14:48 följande:
    Är det din tråd det här? Det är väl min tråd faktisk eller hur.
    Eh, ja, det är din tråd. Visste du inte det?
  • Chrysabelle
    Anonym (.) skrev 2014-07-07 15:33:50 följande:

När jag var liten så gjorde dom test på mig, Att jag hade en utcecklinstörning. Nu har dom gjord ett test på mig. Att jag har asberger och autism.

Då har du Autism, inte asperger.

Och innan så svarade du dig själv. Vill du bråka med dig själv kan du väl göra det irl.
Svar på tråden Fruktansvärd förbannart arg