Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

    Fruktansvärd förbannart arg

    Jag är en kvinna, mamma, fru till två barn som är födda 00 och 02. Pojken är 14 år och flickan är 12 år.  Jag är 43 år. Vi bor på landet i ett stort hus med våra djur. Vi bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Vi söker seriösa, ärliga vänner, utåtrikta människor i vår ålder att kunna umgås med att hittar på olika saker med. Hoppas på svar! Man kan säga att våra barn är utfluga nu. Både gott och ont. Kan man säga att det är. Dom bor i en stödfamilj som man tycker mycker om. Jag har Autism, Asberger, utvecklingstörning m.m. Bra att man kan utnyttja Socialen på pengar m.m. Nu är jag och min man fira från allihopp och vi kan göra precis vad vi vill nu med våra egna liv. Bra va! Det är ju bra att Socialen kan tar hand om våra barn när man inte har någa vänner alls. Som inte vill har med oss att göra. Det är ju bra med skattepengar. Ni får ju ändå betala med skattepengar till Socialen. När man är kontaktlös. Vi ska utnyttja socialen till max.
  • Svar på tråden Fruktansvärd förbannart arg
  • Anonym (.)

    Att jag inte klara något ting på grund av att jag är HELT KOMPISLÖS fatta ni!!!!!

  • Anonym (.)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-07-04 13:56:36 följande:

    Jag vet inte om jag skulle vilja vara kompis med någon som ser omhändertagandet av sina barn som "frihet" och samtidigt skryter med att de mjölkar soc på pengar.

    Faktum är att det vore ett för mig alldeles legitimt skäl att säga upp en vänskap.



    INGONERA!!!!!!
  • Anonym (.)
    Anonym (.) skrev 2014-07-04 14:00:42 följande:

    Jaha är du i farten igen.


    JAG SER OCKSÅ ATT DU ÄR I FARTEN MED!!!!!!!!
  • Anonym (.)
    Anonym (.) skrev 2014-07-04 14:00:42 följande:

    Jaha är du i farten igen.



    Jag vill inte har med dig att göra fatta du? Om du inte kommer med något vettigt men det tror jag inte att du kommer att göra. Eller hur? Låt mig vara i fred!
  • Anonym (.)

    JAG ÄR HÖG PÅ ANTIDEPPRESIVT!

    JAG ERKÄNNER DETTA OCH INSTÄMMER!

    PÅ HEDER OCH SAMVET!

    SKRIVER PÅ! MIA70MIA!

    HAR ÄTTIT DETTA MEDEL I MÅNGA ÅR: BÖRJA PÅ 90 - TALET!

    PÅ ANTIDEPPRESIVT MEDEL!

    FÖR JAG ÄR SJUK! VISA RESPEKT OCH HÄNSYN!

    JAG MÅR JÄVLIG DÅLIG! FATTA NI!

    ANNAST HAR JAG VÄL INTE SKRIVET DET HÄR!

    JAG ÄR FAKTISK SJUK MEN DET FATTA DU/NI VÄL INTE!

    NÅGOT SOM ÄR OKLART ELLER!?

    OM NI INTE TROR PÅ MIG!

    TAR KONTAKT MED MIN LÄKARE DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    TACK I FÖRHAND!

    SKÄRPNING TACK!

  • Anonym (.)
    Anonym (Skattebetalare) skrev 2014-07-04 15:23:53 följande:

    Ger mer än gärna mina skattepengar till sådana här fall, det är ju verkligen befogat.


    Tack!
  • Anonym (.)
    BCH52 skrev 2014-07-04 15:14:08 följande:

    Jag förstår att du ni saknar era barn och försöker så gott det går att se något positivt i situationen.

    Som jag förstår så har du ett flertal problem, du skriver själv att du har Asperger, Autism m.m. förstår jag rätt är det är anledningen till att era barn är omhändertagna? 

    Det verkar som om du tycker att stödfamiljen är bra för barnen, hoppas att ni också har en bra kontakt med dem. 

    Ibland blir inte livet som man önskat, hoppas att ni har möjlighet att få så mycket kontakt ni behöver med era barn och att ni hittar glädjeämnen tillsammans.

    Jag tycker också att det är bra att det finns skattemedel till att ge barn en bra uppväxt, att ge er stöd så att ni kan leva ett värdigt liv.


    Vi saknar dom självklart. Försöker  att ser det postivit. Jag har ett flertal problem med mitt liv. Det verka att inte någon bry sig om detta när man har fått sin diagons. Det stämmer. Vi har bra kotakt. Bra att det finns skattepengar
Svar på tråden Fruktansvärd förbannart arg