• Anonym (.)

hon vill ha kuk varje dag! hjälp

Min kvinna vill ha sex, VARJE dag, det är såklart underbart att hon attraheras av mig och vill att jag ska knulla henne.

Men jag behöver vila, jag känner mig inte kåt varje kväll..

Hon suger av mig och jag blir hård, sen knullar jag henne men jag slaknar, vilket gör henne ledsen och hon börjar fråga om jag inte är attraherad av henne.. Jag känner inte så mycket när jag knullar henne nu bara för att jag inte är kåt.

Säger jag att jag vill vänta med sex i några dagar, då blir de ett jävla liv, plus att hon typ tvingar sig på mig, hon är väldigt kåt dvs..

Kvinnan jag träffar är 31 och jag är 23, så vi har sjukt bra sex, men hur ska jag säga att jag inte pallar ha sex varje dag, utan att hon ska säga "är du inte attraherad av mig?" "Varför vill du inte ha sex med mig?" Hon blir så jävla grinig när hon inte får kuk..

• Svar på tråden hon vill ha kuk varje dag! hjälp
  • Anonym (-)

säg bara som det är, att du vill vila och att du inte pallar ha sex varje dag. köp henne en dildo, eller så får hon onanera. du kan väl utföra oralsex på henne eller pulla henne? sex är ömsesidigt och du ska inte vara tvungen!

lycka till!

• Anonym (hej)

så jävla fucking skit intressant inlägg

har ni läst den ( eller ALLA dem trådar) tråden, där "hon" skriver om att ställa upp för /honom/hans lust / husfriden/ what ever anledning det kan va....

där det foreslås en hel del om att hon ska suga/runka/ställa upp fast lusten sviker....?

jo TS, det går nog both ways... 
    orkar du inte knulla får du nog orka¨göra annat som tillfredställer
    annars börjar hon kanske se sig om...

• vandrarn
    Anonym (hej) skrev 2014-07-08 13:36:58 följande:

så jävla fucking skit intressant inlägg

Imponerande mening..
  • Bobby Clarke

Vilket I-landsproblem du verkar ha, och vad är ditt syfte med trådstarten egentligen?

Vill du ha en till som avlöser dig, så du inte har en flickvän som gnäller?

Anonym (.) skrev 2014-07-08 12:23:03 följande:

Min kvinna vill ha sex, VARJE dag, det är såklart underbart att hon attraheras av mig och vill att jag ska knulla henne.

Hon suger av mig och jag blir hård, sen knullar jag henne men jag slaknar, vilket gör henne ledsen och hon börjar fråga om jag inte är attraherad av henne.. Jag känner inte så mycket när jag knullar henne nu bara för att jag inte är kåt.

Säger jag att jag vill vänta med sex i några dagar, då blir de ett jävla liv, plus att hon typ tvingar sig på mig, hon är väldigt kåt dvs..

Kvinnan jag träffar är 31 och jag är 23, så vi har sjukt bra sex, men hur ska jag säga att jag inte pallar ha sex varje dag, utan att hon ska säga "är du inte attraherad av mig?" "Varför vill du inte ha sex med mig?" Hon blir så jävla grinig när hon inte får kuk..

• Monte
    Anonym (.) skrev 2014-07-08 12:23:03 följande:

Säg som det är. Som du skrev här? Fattar inte hon så är hon ju korkad och du kan säkert finna någon med fler än två hjärnceller i rad.
  • vaselin

Det är så klart alltid problematiskt när man inte riktigt synkar sexuellt. Vid 31 år fyllda borde hon dock rimligen inse att alla inte funkar och gillar lika. Det finns dock en föreställning om mannen som den alltid villige påsättaren och jag antar att en del kvinnor därför har svårt att bli avvisade sexuellt.

Det brukar heta att man ska ställa upp för husfridens skull fastän man inte riktigt har lust. Men den sortens barmhärtighetsligg är aldrig särskilt bra. Och som kvinna är det givetvis hemskt mycket enklare att ställa upp. Det behöver liksom inte bli så jävla uppenbart att man kanske inte riktigt vill.

Som alltid när man lever i en relation så handlar det om kompromisser. Ge och ta. Man får ibland lov att göra avkall på sig och sitt helt enkelt. Just när det gäller sexet blir det emellertid krångligt. Att ligga med någon när man inte är sugen är inte riktigt detsamma som att hänga med och kolla på en bandymatch men egentligen är helt ointresserad av. 

Du får väl helt enkelt försöka förklara för henne att du tänder på henne men att du liksom inte orkar ha penetrerande sex varje dag. En vuxen kvinna med intakt självkänsla bör kunna hantera det utan att börja bitch whina om att du inte längre tänder på henne. 

• Anonym (.)

Jag är likadan, speciellt sedan jag började träna regelbundet, jag är kåt HELA TIDEN och min sambo är som du, vill ha några dagar emellan och så. I början tog jag väldigt illa vid mig och reagerade som din flickvän med att tro att han inte tyckte jag var attraktiv, men jag har jobbat hårt på att försöka komma förbi det och inse att det inte handlar om mig. Förmodligen har din flickvän liksom jag ganska dålig självkänsla och söker bekräftelse genom sex. Jag tycker du ska prata med henne, berätta att du är attraherad av henne men att ni helt enkelt ligger på olika nivåer gällande sexlusten. Sedan att ofta säga att hon är vacker, snygg, söt kan vara bra ( om du menar det!!) så får hon hela tiden bekräftelse på att du tycker att hon är attraktiv, även om du inte är sugen just då.

• Anonym (hej)

med 31 år fyllda vet man också mer vad man vill ha och vad man inte vill ha
    generaliser går aldrig egentligen
    men ...jag kan tänka mig att om jag hade en sexdrift som heter att jag vill ha varje dag och min partner inte ligger omkring samma nivår, så är det inte en liten kompromiss iallafall... och jag hade antagligen tröttnat på min partner efter en period...

• Tigrisog

Jag börjar med att säga det som många andra killar skulle säga "Vilken tur du har..." Drömmer Men skämtåsido, det är problem som du måste, bara måste vara tydlig med att framföra på rätt sätt till henne så att hon inte ges utrymme till att ha den minsta tron, misstanke på att det kan vara fel på henne, att du inte attraheras av henne osv. För då kommer hon för eller senare börja se sig om. Kanske du måste lägga om strategin, så att ni har sex oftare men inte så exalterande länge?? låt henne komma och avsluta där?? bara för att spara dig, bygga upp dig till ett senare tillfälle?? Alternativ får du lov att börja bli mer påhittig i bingen, skaffa dildosar, använd tunga, fingrar mer...Flört Hoppas det löser sig för dig, och henne på ett bra sätt.

Svar på tråden hon vill ha kuk varje dag! hjälp