Tom Araya skrev 2014-07-12 03:28:01 följande:
Va, gör det? Jag blir som pojk när jag rotar i lådan med leksaksbilar...
Canarieöarna och köksrenovering säger du gumman, men om du tittar på den här så behöver den visserligen ny lack och inredning, men har en stooor V8-motor...(dreglar)...

Självklart har alla olika intressen. Bil tycker vi är trist men bra att ha. Vi gillar resor (dock inte till canarieöarna

) men rätt våra tre veckor i Florida (100 000kr ) och köket (150 000) spara vi och betalde kontant (dock via kreditkortet ) antar att jag inte känner för att spara till bilen eller ta av de ganska många tusenlappar jag har på sparkonto. Men det känns ok. Lånet är inte högre än värdet på bilen iaf. Det jag vill säga i tråden är att jag ska få göra vad jag vill med mina pengar. Vill jag betala ränta eller skaffa ett till barn. Så är det min ensak. Vill inte att folk ska gå och ropa lyxfällan bara för att vi vill ha en bil och vill låna till den. Skulle vi riskera att bli arbetslösa och inte ha till gångar på banken och inte råka ha en bostadsrätt i attraktivt område belånat till 50% så skulle vi nog agerat på annat sätt.