Han är sjukligt pedantisk. Vi bråkar hela tiden. Orkar snart inte mer.
Det måste va sjukligt.
Jag får inte lämna NÅGOT framme.
Vi flyttade ihop för en månad sen efter att varit tillsamman i 11 månader. Han är 31, jag 28.
Detta är så jobbigt så jag vet inte vad jag ska göra.
Just nu hänger två väskor på dörren till min garderob. På såna där krokar. Väntat flera dagar på att få en tillsägelse om att dom ska tas ner. Konstigt nog inte kommit någon. Känns som en tidsfråga. Vet att han stör sig på det.
Filten i soffan måste vikas ihop efter varje gång man suttit i soffan så kanterna är helt raka. Helst ska man fluffa till kuddarna också.
Jag får inte ställa ETT par skor innanför dörren.
Varje gång jag är hemma själv och vet att han snart ska komma hem så går jag igenom lägenheten för att kolla så jag inte glömt nåt framme. Men det är alltid nåt jag glömt :( Idag va det att vrida ut vattnet från disktrasan. Som jag inte använt. Hade nog bara råkat spola vatten på den när jag diskade upp ett par glas. Tror jag.
Jag va sjuk förra veckan. Sängliggandes. Såg ändå till att inte lämna någon disk eller stöka ner. När han kom hem och gick in i badrummet så kom en djup suck. Jag visste att det va nåt fel jag gjort så jag frågade "vad är det nu?" vi tvättar varannan gång. Han hade tvättat och det hade inte blivit torrt så han hade hängt upp ett påslakan inne på toaletten. Ja det kunde jag väl tagit ner. Kan jag borde gjort. Det va inte direkt nåt jag tänkte på då jag är så fullt fokuserad på att inte lämna några spår efter mig. Och nu va jag ändå så pass dålig så jag va liggandes.
Detta har lett till att jag ständigt är på spänn i mitt eget hem och vi bråkar om allt annat också. Oftast handlar det om att jag gjort nåt fel. Och jag blir sur på minsta grej han säger eftersom jag hela tiden är på min vakt.
Kommer detta bli bättre eller är det så här jag ska tvingas ha det? Nu ska jag plocka ur tvättkorgen innan jag går och lägger mig.