Inlägg från: Anonym (Sperm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sperm)

Brun sperma

Jag brukar inte onanera speciellt ofta, men nu när sommaren är här med värme osv blir jag lite mer sugen så nu har det blivit lite egen tillfredställelse ett par dagar. Det har bara blivit en gång per dag men i tre dagar i rad.

Grejen är den att min utlösning har varit brun!
    Jag har inte ont eller mår dåligt men färgen oroar mig.
    Annars brukar den vara lite gråvattnig och inte sockervit som i bla porrfilm, men det är väl normalt antar jag.
    Frågan nu är vad som är fel? Någon som haft nåt liknande eller vet vad det är som händer.

Dessutom fick jag en avsugning för ett par dagar sen, innan jag visste att det var brunt. Hon sög riktigt trevligt och svalde allt därefter. Nu efteråt känns det lite äckligt om det varit fel på min sperma, men hon sa inte att smaken var konstig eller nåt.

Någon kille, eller tjej som har erfarenhet av nåt sånt här?
    Vore tacksam för svar.
    Ha en fortsatt trevlig sommardag!

• Svar på tråden Brun sperma
  • Anonym (Sperm)
    Anonym (m) skrev 2014-07-11 11:50:00 följande:

Var träffar du dessa bra kvinnor som suger bra och sväljer, de verkar vara utrotningshotade här i Sverige.

Det har aldrig varit något problem för mig. Jag ger dom njutning så ger dom mig samma sak. Inget konstigt alls :)
    Anonym (M) skrev 2014-07-11 12:02:15 följande:

Säkert så att det är lite blod i sperman som missfärgar den. (Inget farligt.) Låt den vila några dagar och testa igen.

Så kan det ju vara. Frågan är bara varför? Jag är lite mild hypokondriker och oroar mig kanske i onödan. Men hade jag slagit i pungen eller nåt, eller känt ömhet osv hade jag mer förstått om det blivit missfärgat.

• Anonym (Sperm)
    Anonym (M) skrev 2014-07-11 12:47:59 följande:
    Min kille har blött nån gång från slemhinnorna av "överansträngning". Han fick lite smått panik o gick till läkaren men det var inget. Speciellt om det var brunt för då är det levrat och ingen pågående blödning. Man har ju sååå mycket kärl där och överanstränger man så kan de spricka.
    Jo så kan det vara. Men att bara dra lite i snorren överanstränger inte så mycket :)
    Är inget konstigt när ja kissar så det kommer ju från pungen.
    Men men. Jag får vänta några dagar och se.
    Tack för dina svar!
  • Anonym (Sperm)
    Grevett skrev 2014-07-11 13:08:56 följande:

Väldigt skumt, det är väl bara att vänta några dar och låta ditt system bli "rent" igen.

Får hoppas att det sköter sig självt. Man blir ju lite orolig.
  • Anonym (Sperm)
    Anonym (?) skrev 2014-07-11 15:17:36 följande:

För att vara på den säkra sidan så rekommenderar jag dig att du går och testa dig så att se att du inte har någon könssjukdom som orsakar det bruna

Väntar några dagar och ser om det byter färg :) Vem vet vilken kulör det kan bli nästa gång :)
  • Anonym (Sperm)

Nu var det dags igen, att ha en lite avslappnad stund för sig själv (händer som sagt inte ofta). Lite mer än 2 veckor sedan och nu hoppas man ju att det bruna försvunnit.
    Sprut, allt ser bra ut till en början... men på slutet är det lika brunt som det var förra gången.
    Nu börjar man ju bli lite skraj faktiskt. Uh... vill inte till läkare, och vill definitivt inte att dom ska pilla mig i rumpan för att kolla prostata osv.
    Hittar inga bra sidor i ämnet när ja googlar, mer än att det är normalt och går över. Mitt verkar inte försvinna.
    Eller tömmer jag lite för sällan kanske?
    De är ju inte färskt blod utan gammalt brunt. Gör inte ont. Kissar normalt osv.
    Någon som har nåt lugnande att säga? Vet att ja borde kontakta läkare men... jaja nu har ja skrivit av mig lite i alla fall.

• Anonym (Sperm)
    Anonym (?) skrev 2014-07-28 17:21:28 följande:
    Men gå och testa dig hos ungdomsmottagningen eller en sti-mottagning! Nu har du haft de där problemet i flera veckor och det har inte blivit bättre, och det är inte så farligt att få ett finger uppkört i röven, dom gräver inte runt länge heller. Ja jag har själv fått ett finger upp där när jag hade jätte ont i magen. Det räcker inte att bara skriva av sig lite, du måste ta initiativ och kontakta läkarna, för om du har en könssjukdom så kan du råka smitta andra. Visa lite stake nu och boka en tid hos läkarna! 
    Jo jag borde kanske kolla upp det. Men min vårdcentral är riktigt kass, och dom förstår inte ens svenska. Har varit där för annat ett par gånger men gått där ifrån i frustration att dom inte fattar vad man säger.
    Ungdomsmottagningen är jag nog minst 20 år för gammal för :)
    Sti, vad är de?
    Bor i en mindre stad så utbudet på vård är väldigt begränsat.
    Någon könssjukdom bör det inte vara, jag skulle inte ta den risken liksom, så frågan är vad det annars kan vara för fel.
    Är det inte bra nästa vecka ska ja försöka kolla upp de... kanske.
  • Anonym (Sperm)

Var till STI förra veckan och dom såg att det fanns en infektion men inte vad det var. Skickades till labb men har inte fått svar.
    Är det normalt att det ska ta 1 vecka utan att man hör nåt?
    Vill ju ha medicin mot va de nu kan vara så det kan bli bra sen. Vet ju inte ens om det är en könssjukdom eller nåt annat....

• Anonym (Sperm)
    Anonym (?) skrev 2014-09-14 15:20:34 följande:
    Okej va bra att du gick dit tillslut. Hur lång tid det tar kan vara varierande, och man kan ringa och fråga om de har fått resultatet och om det visade något. Nu har det gått ett tag sen du skrev inlägget, så hur gick det?
    Dom kom aldrig fram till vad det var för infektion så ja fick någon random medicin att äta i 10 dagar men det blev ingen skillnad.
    Nu återstår vårdcentralen, men dom förstår inte ens svenska här så det får vänta ett tag. Nu vet ja att det inte är någon könssjukdom i alla fall.
    Jobbigt att den bruna sperman är kvar bara...
  • Anonym (Sperm)
    Anonym (?) skrev 2014-10-12 14:33:37 följande:
    Skönt att det inte var de men tråkigt att behandlingen inte hjälpte. Vi får hålla tummarna på att du får en bra läkare och att det är lätt att behandla ditt problem
    Funderar på om det skulle kunna vara Prostatait men är lite osäker på om det är rätt symtom. Har ju inga andra problem.
  • Anonym (Sperm)
    manfrsthlm skrev 2014-10-15 16:51:11 följande:

rost?Cool

Ja vem vet. Börjar ju bli till åldern :)
  • Anonym (Sperm)
    JohanC skrev 2014-10-18 21:39:12 följande:

Jag hade precis lika dant för nåt årsedan och då hade jag testikelinflamation och de var helt ofarligt,

Hur märkte du det och hur blev du av med det?
    Har haft någon sån tanke också men tycker att kulorna och allt omkring känns normalt.
    Hur länge hade du samma problem?
  • Anonym (Sperm)
    Anonym (Dabod) skrev 2014-10-22 19:45:31 följande:

Hade samma symptom som du och det visade sig vara urinvägsinfektion. Även urinen var lite rödfärgad de sista dropparna när jag kissade.

Penicillinkur så var det över.

Fick ju någon form av penicillin för den bakterie som upptäcktes men inte kunde identifieras men det gjorde ingen skillnad alls.
    UVI tror ja inte att det är då ja haft de tidigare och då även fått feber och svidande känsla i urinblåsan, nåt sånt har ja inte nu. 
  • Anonym (Sperm)
    JohanC skrev 2014-10-25 22:05:37 följande:

Märkte det när jag onanerade o kom de försvann när jag började äta pencelin.hade inte ont nån annan stans o kulorna var normala.

Ok. Kanske skulle kolla upp de också då. Känns jobbigt bara att gå till en vårdcentral där dom inte förstår svenska :(
    Men tack för ditt tips!
  • Anonym (Sperm)
    noshörning skrev 2015-01-20 15:18:41 följande:

ät socker! fortsätt onanera!

Socker? På vilket sätt ska de hjälpa?

Har blivit bättre nu, även om de fortfarande inte här helt bra. Nu är de bara lite ljusbrunt mot slutet och ja tycker nog att de som tidigare (när ja trodde att ja var normal) som va lite gråvattnigt nu blivit vitare också.
  • Anonym (Sperm)
    Testarennummertvå skrev 2017-11-03 16:09:45 följande:

Hej!

Jag har precis samma problem just nu, kan du säga mig vad problemet var?

Skäms lite att säga att jag faktiskt inte kollat upp det hela vägen.
    Har lämnat prover för könssjukdomar och något sådant var det inte. På kliniken ville man kolla en sak i taget och skulle börja med dessa prover och sen har jag inte kommit längre. Har även kollat urinvägsinfektion och det var det inte heller.
    Men det har blivit bättre. Det är fortfarande missfärgat men inte så mycket som tidigare.
    Från början kunde det vara som grynig choklad (väldigt mörkt) medan det nu mera bara är lite ljusbrunt/mörk beige.
    Jag har fortfarande ingen annan symptom.
    Det första sprutet som kommer ut ser helt normalt ut och det mörkare brukar komma efter.

Har haft ett par kortare förhållanden sen symtomen dök upp och något one night stand och ingen har klagat på smak eller konsistens :)

Hur det det ut för dig. Vad har du för symtom? Har du kollat upp något med läkare?
Svar på tråden Brun sperma