Anonym (Sperm) skrev 2014-07-27 15:54:47 följande:
Nu var det dags igen, att ha en lite avslappnad stund för sig själv (händer som sagt inte ofta). Lite mer än 2 veckor sedan och nu hoppas man ju att det bruna försvunnit.
Sprut, allt ser bra ut till en början... men på slutet är det lika brunt som det var förra gången.
Nu börjar man ju bli lite skraj faktiskt. Uh... vill inte till läkare, och vill definitivt inte att dom ska pilla mig i rumpan för att kolla prostata osv.
Hittar inga bra sidor i ämnet när ja googlar, mer än att det är normalt och går över. Mitt verkar inte försvinna.
Eller tömmer jag lite för sällan kanske?
De är ju inte färskt blod utan gammalt brunt. Gör inte ont. Kissar normalt osv.
Någon som har nåt lugnande att säga? Vet att ja borde kontakta läkare men... jaja nu har ja skrivit av mig lite i alla fall.
Men gå och testa dig hos ungdomsmottagningen eller en sti-mottagning! Nu har du haft de där problemet i flera veckor och det har inte blivit bättre, och det är inte så farligt att få ett finger uppkört i röven, dom gräver inte runt länge heller. Ja jag har själv fått ett finger upp där när jag hade jätte ont i magen. Det räcker inte att bara skriva av sig lite, du måste ta initiativ och kontakta läkarna, för om du har en könssjukdom så kan du råka smitta andra. Visa lite stake nu och boka en tid hos läkarna!