• Anonym (så jävla ledsen)

Han runkade! Jag kommer att lämna honom =(

Han runkade idag. Jag kommer nog inte att orka leva såhär länge till. Om det bara var att han inte hade någon sexlust alls så kunde man väl försöka leva med det, då är det ju inte JAG utan han kan inte hjälpa att han inte har någon sexlust. Men när han hellre runkar än att ha sig med mig, sin partner, då blir jag fan less. Ledsen. Känner mig så jävla oattraktiv! Jag är en ung, snygg tjej och jag vet att andra tycker att jag är attraktiv. Varför kan inte han, som jag älskar, tycka det? 

:(

• Svar på tråden Han runkade! Jag kommer att lämna honom =(
  • Anonym (menvafan)

Han ville väl bara dra en runk för att kunna varva ner och somna snabbare eller något. Man behöver ju inte vara superkåt och sugen på värsta sexet för att man runkar.

• Anonym (Har också runkande man)

Jag har stort behov av sex men mannen har stort behov av orgasm. Två skilda saker. Han runkar 3 gånger om dagen och vi har sex varannan. Alltså för han är runkandet avkopplande, han runkar till och med i sömne, snarkar samtidigt som han drar skinn. Varje dag får jag torka upp spermiefläckar från golvet brevid sängen. Jag vet att han tänder på mig och vi har bra sex men är man skittrött är det fysiskt mindre krävande att dra en handtralla, dessutom hade jag fått skavsår i musen om jag skulle knulla med han varje gång han behöver tömma pungen.

så... ta det inte personligt :)

• Kereza
    Anonym (Har också runkande man) skrev 2014-07-11 22:31:02 följande:

Jag har stort behov av sex men mannen har stort behov av orgasm. Två skilda saker. Han runkar 3 gånger om dagen och vi har sex varannan. Alltså för han är runkandet avkopplande, han runkar till och med i sömne, snarkar samtidigt som han drar skinn. Varje dag får jag torka upp spermiefläckar från golvet brevid sängen. Jag vet att han tänder på mig och vi har bra sex men är man skittrött är det fysiskt mindre krävande att dra en handtralla, dessutom hade jag fått skavsår i musen om jag skulle knulla med han varje gång han behöver tömma pungen.

Fast det blir personligt när man konstant väljs bort. Varesej det Borde vara det eller inte så blir det det ändå. 
  • nevermind
    Anonym (menvafan) skrev 2014-07-11 18:17:45 följande:

Han ville väl bara dra en runk för att kunna varva ner och somna snabbare eller något. Man behöver ju inte vara superkåt och sugen på värsta sexet för att man runkar.

Håller helt med! Onani och sex är två HELT olika saker.
  • Anonym (Äckelgubbe)
    Anonym (Har också runkande man) skrev 2014-07-11 22:31:02 följande:

Fy fan så äckligt! Varför torkar DU upp efter honom!? Låter som att det är en hund som bajsar och kissar inomhus... Han kan väl torka upp efter sig själv!!!
  • Kereza
    nevermind skrev 2014-07-12 08:13:44 följande:
    Håller helt med! Onani och sex är två HELT olika saker.
    Ja, det är det, men det ena ska inte ersätta det andra - i alla fall inte om man har ett monogamt kärleksförhållande med en partner - då måste sex och finnas med i bilden. I TS fall handlar det alltså om att karln runkar istället för sex och att de aldrig har sex - att han "finner sej i" en avsugning då och då och att TS sålunda fastnar i att leva sexlöst. 

Hur svårt kan det verkligen vara att förstå skillnaden?
  • Tecum

Låter som prestationsångest, han kanske tycker att det är jobbigt att tillfredsställa TS och känner sig otillräcklig. Då tar han den enkla vägen för att lätt på trycket. Onani i relationen är inget konstigt, inget att bli upprörd för. Men om det är som i tråden, bara onani och (nästan) inget sex med partnern så är något fel. Det handlar inte om att det är något fel på utseendet eller kroppen på kvinnan utan bristen på lust går djupare.

Såg ett program i fjol, Sex in Japan, där många unga män hellre gick till porrklubb och onanerade än hade sex med sin fru. Lata jävlar tänkte jag men tydligen är det ett ökande problem i Japan. Kraven på jobb och karriär gör att de inte orkar engagera sig i partnern, det känns också stressande och de betalar hellre för en stunds avkoppling med porrfilm än att "tvingas" ta ansvar för sin frus orgasm.

• Jan Banan01
    Anonym (så jävla ledsen) skrev 2014-07-11 12:38:55 följande:

Är det någon som håller med mig om att jag bör lämna honom p.g.a. det här?!

Jag tror att det är rätt vanligt att endera partnern även i lyckliga förhållanden tillfredsställer sig själva. Det behöver inte alls betyda att man är missnöjd med sin partner. Så det ska du nog inte hänga upp dig för särskilt för. Hans ovilja att diskutera saken samt hans förslag att du ska skaffa dig en älskare  är dock oroväckande. Om du ska lämna eller ej kan bara du besluta om. Men har detta pågått i flera år låter detta inte som ett sunt förhållande, tyvärr.
  • Anonym (så jävla ledsen)

Vi hade sex idag så det känns mkt bättre nu... sen fick jag fixa mig själv nån timme senare och nu känner jag sånt lugn och kan njuta av min partner. Vi har det faktiskt jättebra i övrigt. Jag tror faktiskt att detta problemet ligger mycket på mig. Vi har faktiskt sex ofta ca en gång i veckan, vilket jag inser inte är så jävla sällan som det känns. Det är så frustrerande för mig eftersom jag vill ha sex en, gärna två gånger per dag. Jag skulle dock nöja mig med varannan dag. Jag tröttnar på att fixa mig själv hela tiden, eftersom jag inte blir riktigt tillfredsställd av det, utan jag behöver riktigt sex. 

I alla fall så ska jag prata med min husläkare om att byta p-piller till en sort som minskar min sexlust något. De jag är på nu BÖR minska lusten något men det gör de inte för min del så jag ska prova en ny sort. 

Svar på tråden Han runkade! Jag kommer att lämna honom =(