• manda79

Thai-massage

Någon kvinna här som varit på Thai-massage?
    Fick en behandling (oljemassage) av min make. Förutsätter att man inte har kläder på då men har man BH /trosor eller ska man ha en bikini med sig? Inte är man väl naken? Behöver man duscha efteråt?

/Amanda

• Svar på tråden Thai-massage
  • Dexter dot com

När jag fått thaimassage har jag fått en dress att sätta på mig och eftersom det inte är en massage med olja utan mer stretching och hård knådning där massören använder sina knän, armbågar, fötter mm så behöver du inte tänka på dusch efteråt.

• manda79
    Dexter dot com skrev 2014-07-14 05:39:00 följande:

När jag fått thaimassage har jag fått en dress att sätta på mig och eftersom det inte är en massage med olja utan mer stretching och hård knådning där massören använder sina knän, armbågar, fötter mm så behöver du inte tänka på dusch efteråt.

Okej, men det heter oljemassage, då borde det väl vara olja med i bilden på något sätt?
  • Dexter dot com
    manda79 skrev 2014-07-14 08:48:21 följande:
    Okej, men det heter oljemassage, då borde det väl vara olja med i bilden på något sätt?
    Då ska du nog på "vanlig" massage och inte klassisk thaimassage som är torr utan olja.
  • Ripper500

Oljemassage är med olja och hyfsat kladdigt. Man måste inte duscha efteråt utan kan göra det hemma. Många erbjuder dusch där. Man tar av sig alla kläder för att inte få olja på dem. Det går att ha underkläder om man vill.

• manda79
    Ripper500 skrev 2014-07-14 09:19:57 följande:

Oljemassage är med olja och hyfsat kladdigt. Man måste inte duscha efteråt utan kan göra det hemma. Många erbjuder dusch där. Man tar av sig alla kläder för att inte få olja på dem. Det går att ha underkläder om man vill.

Okej, tack för svaret.

Är ju inte helt bekväm med att ligga helt naken på en brits, i synnerhet inte om det är en man som masserar. (ska han va riktigt snygg isf) ;)

Man kanske inte ska ta på de finaste underkläder man har.

Är du man eller kvinna? Hur är det att ligga där om man e naken, blir det erotiskt laddat?

Kanske väldigt olika men du kanske vill berätta hur du upplevde det?
  • Anton Chigurh
    Klassisk Thaimassage gör ont....gott-ont, det är ganska hårdhänt, oljemassage däremot, är enbart skönt, och dom brukar varma upp oljan också, men jag har då aldrig varit naken, då får du nog leta upp en massör på ett av dom lite mer suspekta ställen om det skall bli aktuellt.cool.gif

Men skall hon massera ryggen din blir det ett jävla krångel om du envisas med att ha bh på dig.

Du lär ha en skön timme framför dig, Amanda...Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • manda79
    Dexter dot com skrev 2014-07-14 09:10:48 följande:
    Då ska du nog på "vanlig" massage och inte klassisk thaimassage som är torr utan olja.
    Jag förstår att det kanske blev fel. Jag trodde att det kallas Thai-massage för att det var på ett sånt ställe. Förstår nu att Thai är en sak och oljemassage är en annan.

Tack för att du förklara.

/ A
  • Anton Chigurh
    manda79 skrev 2014-07-14 09:56:18 följande:
    Jag förstår att det kanske blev fel. Jag trodde att det kallas Thai-massage för att det var på ett sånt ställe. Förstår nu att Thai är en sak och oljemassage är en annan.
    / A
    Njaa...."min" Thai-massör, en späd kvinna från just Thailand (vilken överraskning !!! ) erbjuder både riktig thai-massage och sk oljemassage, samt även fotmassage å lite andra varianter, så visst kan det vara en äkta thai-massör du skall till, bara att du får oljemassagen. Och det är den absolut skönaste.

Jag kör en dubbel ibland, först en timma klassisk thai...och sen en timma olja på det. Jag känner mig härligt mör efteråt....Glad 
  • manda79
    Anton Chigurh skrev 2014-07-14 09:55:06 följande:

Klassisk Thaimassage gör ont....gott-ont, det är ganska hårdhänt, oljemassage däremot, är enbart skönt, och dom brukar varma upp oljan också, men jag har då aldrig varit naken, då får du nog leta upp en massör på ett av dom lite mer suspekta ställen om det skall bli aktuellt.cool.gif

Men skall hon massera ryggen din blir det ett jävla krångel om du envisas med att ha bh på dig.

Du lär ha en skön timme framför dig, Amanda...Glad

Vad bra att det är olje-massage jag ska få då.

Nej jag menar inte att det är någon form av sexuell tjänst. Jag tänkte mer om hur man som ovan mottagare av massage reagerar när de smörjer in oljan på kroppen och kanske kommer nära intima områden. Är man då dessutom naken så....

Suspekta ställen:

Ja nu gillar min man att överraska mig och han vet att jag gillar sex så man vet ju inte ;)
  • Dexter dot com
    manda79 skrev 2014-07-14 09:56:18 följande:

/ A
    Ja, det är två olika sortes massage men dom flesta som kör thai kör även oljemassage då thaimassagen är rätt hård och inte lika populär som den mjuka oljemassagen.
    Jag har trosor på mig när jag får oljemassage och man får alltid ett stort varm badlakan att skyla den del av kroppen som inte masseras just då.
  • manda79
    Dexter dot com skrev 2014-07-14 14:08:02 följande:
    Ja, det är två olika sortes massage men dom flesta som kör thai kör även oljemassage då thaimassagen är rätt hård och inte lika populär som den mjuka oljemassagen.
    Jag har trosor på mig när jag får oljemassage och man får alltid ett stort varm badlakan att skyla den del av kroppen som inte masseras just då.
    Mmm, låter riktigt härligt. Ska dit imorgon.
Svar på tråden Thai-massage