• Anonym (Stumpan)

Får smisk av min kille, nån mer?

Älskar att få smisk när jag varit olydig. Känner mig så trygg och kåt samtidigt när han säger åt mig att lägga mig på mage. Sen smeker han försiktigt stjärten innan han börjar. Därefter kommer smällarna, antingen med handflatan eller med skohornet i plast.

Sedan brukar han smeka lite mer och se om han tycker att stjärten är tillräckligt röd...

Längtar till nästa gång! Nån mer som går igång på att få smisk? Hur gör ni?

• Svar på tråden Får smisk av min kille, nån mer?
  • Smecker

Nej, det är bara du.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • panicorion

Jo då det blir allt en del smisk här med jämna mellanrum dock mer som en del i den sexuella akten i stridens hetta om man säger så.. =) Men smisk blir det både men händer och bälten.

• Allanojag

Min fru Allan brukar få en del smisk av vår kk Ismet, jag är själv för blödig för att kunna ge honom smisk...

• Anonym (Mia)

Älskar att bli lagd över knät, få trosorna neddragna och få rejält med smisk på bara stjärten som en olydig flicka. Mest med handflatan men ibland smiskar han med hårborsten och då tjuter jag som en liten flicka också.

• Anonym (också smiskad)

Du är absolut inte ensam om det. Jag får smisk lite då o då, gillar känslan av att vara utlämnad åt hans bestämmande.

• JossanTheStar

Ibland kan det vara riktigt skönt att få pisk. Ibland tänder jag enormt på det. Är inte så håröm så jag gillar att bli dragen i håret och bli omilt behandlad. Tänder på att han har all "makt" och egentligen kan göra precis vad han vill med mig. Han är så stark så han kan "kasta omkring" med mig som en liten docka även fast jag väger övar 60 kg. Det tänder mig enormt! Rape-play är också nåt jag ibland kan gå igång på.

• Anonym (gillar men)

Jo, jag gillar att få smiskt precis på skinkorna. Jag har svårt att få min kille att smiska mig precis där då han gillar att smiska lite längre ner, närmare låren så på senare tid så har jag nekat honom att smiska mig. Nån som har samma "problem"?

• Anonym (c)

Jag brukar få smisk när jag rider min kille.
    Älskar när han greppar tag om ena skinkan och klämmer, släpper och drämmer till samtidigt som han får till en "frustning" i andetaget när han tar i då han smiskar till mig ^^

• Anonym (Global)

Älskar när jag får smisk med stekspaden min favorit är Global i metall.

• Monte
    Anonym (Global) skrev 2014-07-14 18:46:57 följande:

Älskar när jag får smisk med stekspaden min favorit är Global i metall.

Säljer du dessa?
  • Anonym (Global)
    Monte skrev 2014-07-14 18:59:51 följande:
    Säljer du dessa?
    Nä de gör vi inte.
    Jag köpte min på Cervera eller duka minnes ej.
  • Anonym (också smiskad)
    Anonym (gillar men) skrev 2014-07-14 17:57:51 följande:

Jo, jag gillar att få smiskt precis på skinkorna. Jag har svårt att få min kille att smiska mig precis där då han gillar att smiska lite längre ner, närmare låren så på senare tid så har jag nekat honom att smiska mig. Nån som har samma "problem"?

Låter ju lite scary att han inte följer vad du sagt till om. Vi har också som en av våra förhållningsregler att han bara får smiska eller piska på skinkorna, inte ner mot låren eller upp så han träffar ryggslutet o inte heller utsida på höften eller mellan benen så det kan träffa fittan Har aldrig hänt att han inte följt det.
  • Danskmannen
    Anonym (Mia) skrev 2014-07-14 14:15:32 följande:

Älskar att bli lagd över knät, få trosorna neddragna och få rejält med smisk på bara stjärten som en olydig flicka. Mest med handflatan men ibland smiskar han med hårborsten och då tjuter jag som en liten flicka också.

OK, men smisk på bara stjärten skal helst gøre så ondt, at du inte är
    olydig og träsk på samma sätt igen. Hur fungerar det på det sätt?
  • Anonym (Lisa)
    JossanTheStar skrev 2014-07-14 17:51:56 följande:

Ibland kan det vara riktigt skönt att få pisk. Ibland tänder jag enormt på det. Är inte så håröm så jag gillar att bli dragen i håret och bli omilt behandlad. Tänder på att han har all "makt" och egentligen kan göra precis vad han vill med mig. Han är så stark så han kan "kasta omkring" med mig som en liten docka även fast jag väger övar 60 kg. Det tänder mig enormt! Rape-play är också nåt jag ibland kan gå igång på.

Det där är hett!! Älskar när killen verkligen dominerar mig. Han drar mig i håret, piskar mig på rumpan osv. Deep throat är också härligt! Gärna så djupt att jag frustar, ulkar, tårarna sprutar och inte kan få luft. Våldtäktslekar är också otroligt tändande. Det händet att han låtsas bryta sig in i huset och våldtar mig. Som tur bor vi enskilt ute på landet, för det skriks och gråts när han "våldtar" mig. Makalös känsla att vara helt i hans våld, att känna sig totalt maktlös! 
Svar på tråden Får smisk av min kille, nån mer?