• Fjärilslarv

sysslor hemma

Jag är visserligen ingen kille men när jag var 14 lagade jag middag varje dag (väldigt matintresserad och petig med maten, så det var ett bra sätt att få mig att äta), samt städade ibland, främst på sommaren då mamma var på landet.

• Fjärilslarv

Från 14 års ålder hade jag mitt barnbidrag som skulle täcka allt utom mat, husrum, busskort och terminsavgiften till min aktivitet.

• Fjärilslarv
    villegung skrev 2014-07-14 17:11:39 följande:

Som det ser ut nu så har jag 150kr och diskar 1 dag i veckan, plockar disk alla dgr i veckan, jag städar mitt rum och jag hjälper till med varvat till 2 småsyskon 8 o 6 år gamla, denna summa på 150kr ska räcka till aktiviteter, märkeskläder, mat ute, fika, min nöjesprogram helt enkelt och den regler oftast inte mer en 1 vecka högst.????

men måste du äta ute då?
  • Fjärilslarv
    villegung skrev 2014-07-14 17:11:39 följande:

Som det ser ut nu så har jag 150kr och diskar 1 dag i veckan, plockar disk alla dgr i veckan, jag städar mitt rum och jag hjälper till med varvat till 2 småsyskon 8 o 6 år gamla, denna summa på 150kr ska räcka till aktiviteter, märkeskläder, mat ute, fika, min nöjesprogram helt enkelt och den regler oftast inte mer en 1 vecka högst.????

men måste du äta ute då?
Svar på tråden sysslor hemma