Inlägg från: JossanTheStar |Visa alla inlägg
  • JossanTheStar

NattRunkare till pojkvän

Som många säger här... Gör inte problem av något som inte är problem. Samlivet i övrigt verkar ju fungera och runkandet och porrandet är med största säkerhet ingen konkurrent till dig. Jag och min kille har ofta sex, han får dessutom ha sex med andra tjejer, vi har trekanter, gruppsex osv. Men ändå runkar han och tittar på porr. Det rör mig inte alls! Ibland kollar jag på när han runkar och det tänder honom lite extra. Prata med din kille och var nyfiken, inte dömande, och fråga varför, hur han tänker, vad han tänder på inom porr osv. Det skulle han säkert uppskatta. Ibland tänder man på olika saker inom porren som man inte vill göra IRL.
    Ibland har jag och killen "onanisex". Då kollar vi på porr tillsammans men onanerar själva. Ibland onanerar vi varandra och tittar på porr. Alltså ingen penetration mer än med ev sexleksaker. Man kan göra massa roligt med onani också. Var inte rädd för att experimentera, lägg undan svartsjuka, erätta fantasier för varandra osv. Ni kommer att komma väldigt nära varandra och förstärka ert förhållande.
    Jag känner till min killes fantasier, hur perversa de än är så berättar han. Han känner till mina osv. Total öppenhet är det bästa men då gäller det att INTE vara dömande.

Svar på tråden NattRunkare till pojkvän