Inlägg från: Anonym (Lol) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lol)

NattRunkare till pojkvän

Anonym (Gunilla 45 år) skrev 2014-09-23 01:51:11 följande:

Hej värmlandstös. Låt grabben runka på bara. Det är inget å fundera över. Du vet ju att han ger dej bra sex när du vill.. jag själv lever kan ja säga med en storrunkare. Min pojkvän är 10 år yngre än mej 35,och vi har vart sambo i snart 15 år. Vi har alltid haft hög sexdrift så ja såg det som en befrielse första gången jag hitta en glömd omgång sperma i handfatet. Ja såg han sen runka till porrtidningar nån vecka efter. Befrielsen var att ja tänkte fasen va härligt nu kan jag äntligen få onanera fritt åxå i förhållande. Jag och min sambo jobbar så otroligt olika tider så vissa veckor ses vi bara 2dagar. Vi har i regel sex varje vecka och det jätteskönt. Men är så härligt när man kommer hem sent från jobbet och är själv och kunna onanera. Vi pratar kul om detta ibland och skrattar. Det är naturligt för oss.han kollar på brudar på datorn och runkar och visst jag är åxå människa. Visst händer det jag kollar på killar . Killar i porrklipp på datorn som ev sätter på nån brud när jag onanerar.. så låt han runka och våga släpp loss själv å onanera när du är själv. Du behöver ju ej göra det till porr såklart men släpp det där med oron över hans runkande. Sätt dej och onanera å njut när du är själv. Lika mkt din rätt..hälsning Gunilla..

Yeah right att du är en kvinna på 45. "Kollar på brudar", "sätter på nån brud"... Och tänka sig du har samma skriftspråk som TS med "å" istället för och och "mkt" istället för mycket.
Svar på tråden NattRunkare till pojkvän