• Mariiiah

BF februari 2015 - BILDTRÅD

Bildtråd för oss som väntar smått i februari 2015! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF februari 2015 - BILDTRÅD
  • Saken86
    Lambo skrev 2014-08-04 08:24:48 följande:

Saken 86:

Jag tar alltid morgonbilder i vanliga fall men efter några minuter på benen blir den rätt stor ;)

Kolla in denna tex som är fotad före förra bilden fast på kvällen:

phpxidsEM80216.jpg

Hihi!

Hihi oj!

Är det första barnet eller har du fött barn förut? :))

Kan inte va lätt å gömma den där gulliga kulan! :)) har ni "kommit ut" än eller vad man ska kalla det?

Vi har berättat lite pö om pö för folk men långt ifrån alla. Så jag försöker fortfarande dölja magen men det är svårt. Ser mest lönnfet ut!

Sambons bror va å peta på magen å fråga om det var dags å gratulera. Heh. Jag skyllde på för mkt bulla! ;) han skämdes nog lite. Men han blir säkert kaxig sedan när det visar sig att han hade rätt ;)
  • Mariiiah

Tur att man mest är på jobbet nu för tiden, börjar bli svårt att dölja ;) V 12. Andra barnet.

Om det nu fungerar att lägga upp bilden ;/

~Sigrid 2013-07-09~ I ~BF 2015-02-19~
  • Saken86
    Mariiiah skrev 2014-08-04 12:28:58 följande:

Tur att man mest är på jobbet nu för tiden, börjar bli svårt att dölja ;) V 12. Andra barnet.

php10KGNf83599.jpg

Oj! Kan tänka mig att den är svår att dölja! Super fin :)

Längtar tills min "riktiga" mage anländer så man stolt kan få visa upp den :)
  • Mariiiah
    Saken86 skrev 2014-08-04 13:07:28 följande:

Oj! Kan tänka mig att den är svår att dölja! Super fin :)

Längtar tills min "riktiga" mage anländer så man stolt kan få visa upp den :)

Jag är ju inte direkt smal sen innan men till och med jag blir chockad när jag ser kulan så här på bild, så där ser jag väl inte ut?? Eller?? ;) Så här snabbt fick jag då inte mage förra gången men det sägs ju gå fortare med andra barnet för en del :)
  • Lambo
    Saken86 skrev 2014-08-04 11:55:19 följande:

Hihi oj!

Är det första barnet eller har du fött barn förut? :))

Kan inte va lätt å gömma den där gulliga kulan! :)) har ni "kommit ut" än eller vad man ska kalla det?

Vi har berättat lite pö om pö för folk men långt ifrån alla. Så jag försöker fortfarande dölja magen men det är svårt. Ser mest lönnfet ut!

Sambons bror va å peta på magen å fråga om det var dags å gratulera. Heh. Jag skyllde på för mkt bulla! ;) han skämdes nog lite. Men han blir säkert kaxig sedan när det visar sig att han hade rätt ;)

Det är andra, har en 09:a också :) Det är omöjligt nu så vi har berättat för familjerna som vi inte träffar såå ofta o tar det då o då :)

Menar alla i vår närhet ser ju att jag är gravid så vi kände oss tvungna att berätta lite tidigare än planerat :)

Haha stackarn ;)
  • Lambo
    Mariiiah skrev 2014-08-04 12:28:58 följande:

Supergravid, omöjligt att missa! :) Tjusigt
  • Saken86

Kvällsbild v. 14

Ist för några små bilringar är där nu en stor haha ;)

• Saken86
    Saken86 skrev 2014-08-04 19:07:48 följande:

Kvällsbild v. 14

Ist för några små bilringar är där nu en stor haha ;) phpbyr8st22489.jpg

Upp å ner!!!???

Testar igen

• Saken86
    Saken86 skrev 2014-08-04 19:09:05 följande:
    Upp å ner!!!???

Testar igen

php7ooauU27372.jpg
    Skumt. Varför blir det så. Den är rätt väg i telefonen och rätt väg i mini rutan innan man laddar upp den. Men kommer upp som upp och ner!? Weird..
  • Madeleiiiine

Hoppar in här. Bf 28feb med andra barnet. Bilden tagen igår morse, v 11 :)

Fina magar ni alla har!!

Svar på tråden BF februari 2015 - BILDTRÅD