• Anonym (Cocolico)

Vilken porr genre väljer du oftast?

Helt oberoende av hur ofta du kollar porr, vilken genre söker du oftast på?

Själv är det överlägset mest amateur!

• Svar på tråden Vilken porr genre väljer du oftast?
  • Anonym (Mmmm)

Bdsm, Rough, Gangbang, Bondage, DP, Trekanter...

• Ronga

Dom få gångerna ja porrsurfar så är det väl:

Mature, rough, latina 

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • IsDimma

Ensamma män som runkar.

Wet. Antingen ensamma män eller män som kissar på kvinnor.

Dom är vanligast. Och då enbart amatörer nästan.

Annars ser jag gärna äldre män och yngre kvinnor ala Jim slip (det är just nu min stora favorit!)

Och även en del dominanta män och undergivna kvinnor. Fast det är inte så väldigt ofta faktiskt.

• Anonym (flera)

Trekanter med 2 flickor som utövar oralsex på varandra under tiden som den ena blir fylld av mannen.

• Rakad Apa

Big butts

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (anal)

Kollar bara på anal, helst filmer där tjejen blir tagen i tvåan direkt... kan ha att göra med att min man vägrar så mkt som att peta mig i röven och jag älskar analt. Får leva ut det via film och fantasi ist :)

• kelgrisen58

Cfnm och threesome 2 tjejer och en kille, även blowjobs är mina favoriter

• Anonym (Jojo)

Är kvinna. I första hand onanerande män, i andra hand med fleshlight och i tredje hand gangbang. Ofta gubbar som runkar eller medan de kör bil, utomhus, bredvid sovande flickvän, till porr med mera.

• Anonym (Man ~50.)

Några sökord: BBW, big women, GILF, bug butts, small tits, interracial, hairy armpits, unshaved, small tits, big nipples, old lesbian women kissing, woman masturbating, shemales.

Har utan framgång sökt efter äldre kvinnor (50+) som kysser, har sex med, förför eller dominerar unga män (18-20), men de man får upp brukar se nästan jämgamla ut. :(

Svar på tråden Vilken porr genre väljer du oftast?