Lyssna på hjärtat eller hjärnan?
Jag älskar min kille av hela mitt hjärta. Trots att vi bara varit ett par i 1år så har jag svårt att tänka mig ett liv utan honom och han har massor av fina sidor. Men jag litar inte på honom. Jag vet att han alltid gör allt för att göra mig glad och är fin mot mig, men jag vet också att han är en sån kille som tänker "det hon inte vet har hon inte ont av" när det gäller otrohet. Han tycker inte att det är så farligt eftersom ingen ändå får veta.
Han gillar kvinnor. Tittar på snygga tjejer hela tiden, och om han tycker någon är snygg så har han inga problem med att prata med denna tjejen. Han pratar visserligen med de flesta eftersom att han är väldigt social, men då pratar han extra mycket med den tjejen. Han har varit otrogen i tidigare relationer och har inte direkt haft dåligt samvete över det. Han är ganska öppen med att han vill ha sex med de flesta kvinnor han ser, men säger att det inte betyder att han faktiskt kommer göra det.
Allt det skrämmer såklart mig. Han säger att han aldrig kommer vara otrogen mot mig, men hur mycket är hans ord värt egentligen? Jag mår bra när jag är med honom men när vi är ifrån varandra så undrar jag alltid vad han gör. Jag har själv blivit bedragen tidigare, och jag trodde aldrig att jag skulle falla för den sortens kille igen. Detta är den enda dåliga sida han har.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har försökt lämna honom flera gånger p.g.a min osäkerhet mot honom, men det har alltid slutat med att vi båda mått så otroligt dåligt att vi inte stått ut med att vara ifrån varandra. Vad hade ni gjort? Satsat allt och försökt vara lycklig så länge det varar eller sticka nu p.g.a att risken är så hög att han faktiskt kommer va otrogen förr eller senare?