Inlägg från: Anonym (hoppas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hoppas)

älskade bonusbarn .

jag är än så länge särbo med min nya partner och vi har båda barn sedan tidigare. . Hans barn gillar mig supermycket och jag gillar dem lika mycket. Mina barn som är lite äldre, skulle nog inte säga att de gillar min partner lika mycket men jag tror att de ser honom mer som en "kul vuxen", det får man vara nöjd med Glad Likaså tror jag inte han kanske gillar mina barn lika mycket som jag gillar hans (än) men jag vet att han vill göra det och är alltid intresserad av dem och positiv till dem och vill att de ska vara med när vi gör saker. 

Med det utgångsläget har jag gott hopp om att det mesta ska fungera den dagen vi faktiskt bor ihop, men det kommer dröja ett tag till. Stundtals kan jag känna hur jag gillar hans barn nästan mer än mina egna då de är stöniga tonåringar just nu medan hans barn än så länge bara är små och gulliga Glad Gissar att det där kommer pendla med åldrarna, men jag tänker inte "mina och hans barn" så ofta utan jag tänker "barnen", trots att vi som sagt inte ens bor ihop än. 

Sen får jag bara hoppas den inställningen fortsätter och djupnar vartefter

Svar på tråden älskade bonusbarn .