Facebook ni som har koll!
[quote=73635392][quote-nick]Anonym (A) skrev 2014-07-17 20:07:27 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag förstår tyvärr inte ditt svar:( Så kan inte säga om du har svarat mig rätt..Men så alltså denna Anna kan välja att inte visa gemensamma vänner då? Eller man kan då dölja sin gemensamma vänner lista? Eller betyder det att Stina och Anna inte längre är vänner då Stina inte kommer upp som gemensam vän till mig? Korrekt? Hah blir snurrig själv..
Du kan inte veta vilken av svaren är det sanna utan att prata med personerna i fråga.
Man kan i Facebook ställa in så INGEN ser dina vänner inte ens era gemensamma vänner. Du kan välja så att dina vänner ser dina vänner eller så att dina vänner ser vilka vänner ni har gemensamt. Du kan dölja så att personer som inte är dina vänner inte ser ens om ni har gemensamma vänner osv osv. Allt handlar om inställningar.
Så om du vill veta om de fortfarande är vänner eller inte på Facebook när du inte ser att du har gemensamma vänner så måste du prata med dem och fråga om ni har gemensamma vänner.