Inlägg från: my2girls |Visa alla inlägg
  • my2girls

Klago/gnälltråd för oss höggravida

P.s fräsch info sådär men tror min slempropp precis lossna. Den va helt brun (gammalt blod)

• my2girls

Usch nu blir jag lite nervös, klarar jag en till förlossning?! Efter allt mitt gnäll så börjar jag med detta haha!

• my2girls
    fayefaye skrev 2014-07-25 05:13:21 följande:

Mitt gnäll är slut! Ut kom lillen igår på eftermiddagen. Nu ligger jag här och myser på bb. Två sömnlösa nätter men är lycklig ändå. Det finns ett slut på plågan, håll ut!

Grattis!!!
  • my2girls

Jag orkar inte mer :(. Andra natten jag ligger vaken med värkar som gör ONT men inte vill komma tätare än 30 min...igår avtog dom helt för å komma tillbaka natten till idag. Jag är helt slut å gråtfärdig. Vad är detta?! Varför kör det inte igång för?

På förlossningen säger dom " en typisk tredje graviditet".

• my2girls
    Halley skrev 2014-07-25 08:50:56 följande:

Låter jobbigt. Kan du inte få något från de på förlossningen för att få sova ut? Alltså något smärtlindrande/sövande så att du kan vara uppvilad inför att det sätter igång. Det påstod de skulle vara ett alternativ när jag var på föreläsning om förlossning på sjukhuset här i alla fall...

Det skulle verkligen behövas för jag är verkligen slut redan, men det är inget som dom nämnt.. .borde frågat kanske men har redan ringt 2 ggr nu :-/.
  • my2girls
    Hjärta i norr skrev 2014-07-25 09:05:42 följande:

Jag känner med dig och vet vad du pratar om. Andra kvällen/natten i rad för mig med! Blir riktigt less, vill bara att det ska komma igång på riktigt nu!

Har du också så?! Jätte ont? Isf lider jag med dig för det här är tortyr! Denna smärta som knappt leder någon vart :(.
  • my2girls

Hej! Nu har jag missats vad som skrivits här de senaste dagarna. Igår natt kl:00:00 föddes vår son! Det var den värsta förlossningen hittills måste jag säga, men nu är han här och jag är KÄR!

• my2girls

Hej alla! Jag måste fråga er som fött några veckor sen eller så hur era bebisars naglar ser ut? Min son på 3v har liksom mörkrosa/lila under halva nageln. ..ned delen närmast nagelbanden. Sen har har konstig gul/grön? Ögonvita. Vi ska till läkaren på onsdag men vill bara höra om någon känner igen det?

• my2girls
    Phoenix12 skrev 2014-08-18 12:10:38 följande:

Känner inte igen det där med ögonen, men den lila färgen på naglarna är vanligt och kan hålla i sig länge, helt normalt.

Tack! Va skönt att höra! Vet att mina barn haft så precis vid födseln men kände att det kanske borde ha försvunnit nu. Ögonen hmm nä vi får se...han va lite gul i huden med men det är bättre. Får se vad som sägs om ögonen. Det är bara längst ute på "kanterna" jag tycker det är anna färg
  • my2girls

Hej allihopa! Guuu´ vad jag missat grejer! Finn inte en chans för mig att hinna läsa ikapp men hann se något om sötsug, jag e sjuuukt sötsugen! Nu är min plutt 4v gammal och tråden startade jag när jagva less på graviditeten och dess krämpor nu har vi annat å klaga på....amningen, mina bröstvårtor gör så ont, kanske är svamp. Min son är fortfarande gul i huden så det är mkt spring för blodprover osv för att se om det är en omogen lever han har och isf behöver en till spruta K-vitamin. Sen har vi det kära avslaget och underlivet...ska det lukta/kännas så här?!

MEN min lilleplutt är så fin och jag älskar honom trots sömnbrist och hormonsvängningar.

Nu blev det ett slarvigt inlägg, hoppas ni förstår vad jag försökte få ner ;)

• my2girls

JO! En fråga! Min bebis på 4v har jätte slemmig avföring, färgen är normal gul..ibland liiiite grönaktig men väldigt slemmig, som snor?! Är det någon som känner igen det?

Bvc säger inte mkt...dom vet inte

• my2girls

Även jag har ont i bröstvårtorna FORTFARANDE! Det började med sår sen blev det okej men nu gör det så ont igen. Svider och bränner som bara den när han ska äta. Vi har även behandlats mot svamp...om det skulle vara orsaken men hat fortf ont. Det gör inte saken bättre att han är i en utvecklingsfas och vill ligga vid bröstet NONSTOP...annars blir det gallskrik. Han är 5v imorgon.

Usch va dåligt samvete jag har för mina andra barn nu, jag räcker inte till :(

• my2girls

Hej! Nu var det ett år sedan jag startade denna tråd så ni som var med i början har väl barn på runt 1 år nu . Ville bara kika in här igen och säga tack till alla er som fortsatte i denna tråd! Den blev ju jätte poppis, helt underbart <3

Svar på tråden Klago/gnälltråd för oss höggravida