Inlägg från: Anonym (Leka lite?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Leka lite?)

Varför funkar de flesta killar såhär? Jag ledsnar!

lillekatt skrev 2014-07-18 10:02:04 följande:

Har du försökt vara dig själv och inte spela något spel? Vad har hänt då?

• Anonym (Leka lite?)
    Anonym (Gloria) skrev 2014-07-18 10:32:57 följande:
    I just det här sista fallet var det killen som raggade upp mig och har varit väldigt ihärdig i fyra månader. Eftersom jag var relativt nydumpad då var jag inte redo för något nytt. Jag har därför legat lite lågt, för min egen skull enbart (inget spel). Sen när jag kände mig redo så gick jag på dejt med honom och han var jättepå efter det och ville ha fler dejter. Jag började känna mer och mer, dvs släppa in honom känslomässigt. Visade allt mer intresse för honom tillbaka och han verkade glad över det. Jag blev förälskad, vilket han märkte. Han sa att han tänkte på mig jämt. Men nu hör han plötsligt av sig mindre, även om han hör av sig dagligen. Men han är inte alls lika på längre.

Jag tänker som sagt inte jaga honom så om han hör av sig sällan så blir det mindre kontakt, men när han hör av sig så svarar jag honom givetvis. Tänker dock inte överösa honom med mess som jag inte får respons på. Blir mindre entusiastisk över att höra av honom när jag vet att jag däremellan ska sitta och vänta på svar. Tycker att det är tråkigt att kontakten går åt fel håll.
    Nästan aldrig att jag tycker synd om någon kille, men den här killen tycker jag allvarligt synd om. Han borde nog plugga psykologi först för att på något sätt får tillgång till dina tankegånger. 
  • Anonym (Leka lite?)
    Tom Araya skrev 2014-07-20 14:08:07 följande:

TS, oavsett hur du upplever situationen så är det ju så att den har ändrats, du ville inte då, men vill nu. Det kan vara förvirrande för andra.
    Du upplever att han är mindre på nu...kan det vara så att du har velat ha förändring utefter hur du känner, medan han inte har velat/känt för eller förstått det.
    Objektivt sett kan jag inte riktigt se hans fel som du uppfattar det och han kanske uppfattar dig likadant.

Svar på tråden Varför funkar de flesta killar såhär? Jag ledsnar!