Varför funkar de flesta killar såhär? Jag ledsnar!
Han har väntat på dig i fyra månader, hör av sig varje dag och ni ska på semester tillsammans.. vad mer begär du av den här stackars snubben? En diamantring? Att han tatuerar in ditt namn?
Du låter både osäker och krävande, tagga ner och sluta överanalysera honom så blir det nog bra

Jag har varit extremt självsäker på mig själv i såna här sammanhang tills för ca tre år sen när jag blev singel efter en lång relation och råkade ut för en massa killar på löpande band som hade ett sånt där på/av beteende. Det var första gången jag provade nätdejting, sen lyckades jag iaf träffa exet som inte var sån. Men mina känslor var väl inte helt rätt där, tyckte inte att vi passade ihop och jag gjorde slut. Efter det har jag skitit i nätdejtingen helt. Träffade den här killen av en slump på annat sätt, han hörde av sig till mig när jag nyss blivit singel. Men jag var som sagt inte redo då, för jag gillar inte att hoppa direkt från en relation till en annan utan vill vara varsam med mina känslor. Känner mig ändå ärrad av att många av killarna jag träffat tidigare varit på/av. Oxå har jag många vänner som råkat ut för samma sak plus killkompisar som är såna med tjejer. Så då reagerar jag kanske lite extra för det. Har som sagt blivit osäker pga det, för några år sen hade jag inte en tanke på att nån kille kunde bete sig så eftersom varenda en jag träffade ville ha en relation med mig, så då var det snarare det motsatta problemet att jag tyckte att de var FÖR på och jag flydde istället.
Förväntar mig ingen ring... Men visst är skadad pga andras beteende. Därför dom jag skrev här, är ju öppen för att det ligger hos mig och att jag läser in saker som inte är samt pga dåliga erfarenheter. Nu när jag fått lite bekräftelse härifrån på att det kanske är så då är jag också mer villig att jobba på det själv.