Inlägg från: Anonym (gymtjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gymtjej)

ragga på gymmet?

Är de okej att ragga på gymmet?
    och hur gör man?

Har spanat in en kille där, skulle gärna få kontakt med han. Eller helst på han att ta kontakt med mig då jag är extremt blyg och feg!

Snokade reda på han på facebook för att kolla om han är singel, men stod inget där.
    Kanske ska ta kontakt där? Men känns ju lite mysko då han inte har nån susning om vem jag är, jag vet ingenting om han heller mer än hans namn. Letade reda på hans namn genom en som jobbar på gymmet, visste att dom kände varandra.

Är de konstigt att ragga upp nån från gymmet?

• Svar på tråden ragga på gymmet?
  • Anonym (gymtjej)

Problemet är att vi sällan tränar samtidigt. Och gör vi de så är vi på olika ställen, han är en våning ner. Har liksom bara sprungit förbi varandra några gånger.

Men har i alla fall lagt till han på facebook och har fått lite kontakt där.
    Problemet nu är att jag inte har en susning om han är singel eller inte :P

• Anonym (gymtjej)

Jo men sällan är liksom att jag har sett han kanske 5 gånger på ett år.

Har försökt nu att va där när jag vet att jag har sett han förut, har tränat betydligt senare än va jag brukar för jag vet att han brukar träna då men har inte haft nån tur!

Skrev lite med han igår iallafall. Men så bara sluta han svara efter kort stund??

Okej, han kanske inte är intresserad, fine. Men när han skriver så skriver han mycket, smileysar, ställer frågor. Snurrigt :p

• Anonym (gymtjej)
    MrFlex skrev 2016-04-21 18:20:10 följande:

Klart man kan "ragga" på gymmet. En av de tjejer som tagit kontakt med mig på gymmet är den jag är gift och har barn med nu.

Du har alla möjligheter att göra det med stil och finess. De flesta som kontaktar mig gör det genom att be om hjälp med en övning/maskin. Även om det inte är "ragg" så är det ett oskyldigt sätt att bekanta sig och komma till en nivå där ni hälsar och kan småprata. Sedan löser det sig själv...

Min fru kom fram till mig och min träningskompis och sa - Jag är ny här. Ni ser ut att veta vad nu sysslar med! Kan jag få träna lite med er?

Lycka till

Jag tänkte att jag ska samla mod till mig och ta kontakt med en kille som går på passet (gruppträning) innan mig 1 dag/vecka. Ögonkontakt när/om han går förbi och fråga om det är ett drygt pass?
Svar på tråden ragga på gymmet?